اخبار محرمانه
مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره رمضان در قاب تصویر تا 20 خرداد
يکشنبه 19 ارديبهشت 1400 - 12:38:00
اخبار محرمانه - شهرداری منطقه 11 از علاقمندان به هنرهای دیجیتال دعوت کرد برای شرکت در سومین جشنواره " رمضان در قاب تصویر " آثار خود را با رویکرد "هر خانه یک مسجد و کمک مومنانه" تا 20 خرداد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، سومین جشنواره رمضان در قاب تصویر با همکاری و مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه11، مرکز آموزش های هنری و سینمایی دارالفنون، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران و... با هدف تکریم ماه مبارک رمضان و نمایش استمرار و پویایی عبادت مومنانه در شرایط محدودیت های ناشی از بیماری کرونا برگزار می شود.
این جشنواره در بخش های عکس و گرافیک، فیلم و نماهنگ و هنرهای دیجیتال برگزار خواهد شد و علاقمندان تا 20 خرداد ماه مهلت دارند آثار خود را با محتوای بیان تصویری و هنرمندانه آیین های ماه مبارک رمضان، روایت تصویری عبادت و معنویت در خانواده، نمایش سبک زندگی ایرانی اسلامی و شرح تصویری همدلی، مشارکت و کمک مومنانه به سایت www.darolfunun.com ارسال کنند.
بر اساس این گزارش داوری و اعلام برندگان جشنواره تیر ماه 1400 خواهد بود و شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن 09129366518 ارتباط برقرار نمایند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/539472/مهلت-ارسال-آثار-به-سومین-جشنواره-رمضان-در-قاب-تصویر-تا-20-خرداد
بستن   چاپ