اخبار محرمانه
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در بازدید از شرکت نیان الکترونیک:رشد و حیات جامعه در توسعه فرهنگ کارآفرینی است
يکشنبه 19 ارديبهشت 1400 - 14:01:50
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در دیدار با محمد علی چمنیان بنیان گذار گروه صنعتی نیان الکترونیک و خیر نیک اندیش حوزه ورزش کارگری استان گفت: رشد و حیات جامعه در توسعه فرهنگ کارآفرینی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی،حمید رضا پناه در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های مدیران و کارگران این شرکت طی سخنانی گفت:امروز رشد و حیات جامعه در توسعه فرهنگ کارآفرینی و حرکت به سمت ایده هاست و امیدواریم با تاکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخل کاهش مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی را شاهد باشیم.
وی با تاکید بر این که امروز بزرگترین خدمت کارآفرینان و تولید کنندگان کشور،ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان است، اظهارکرد: خوشبختانه بخش خصوصی توانمند امروز در این مسیر در حرکت است و گام های ارزشمندی نیز برداشته است.
پناه افزود:در شرایط کنونی ما به دنبال حفظ و پایداری کار هستیم و به کار و تلاشی که در جهت خدمت به جامعه کار و کارگری انجام می شود ایمان داریم و به آن احترام می گذاریم. 
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی همچنین ضمن تشکر از ایثارگری و پایداری تمامی مدیران صنعت و کارآفرینان استان بیان کرد: همه شما سرمایه های استان و کشور هستید که در این شرایط سخت و در جنگ اقتصادی تلاش می کنید و رویکرد ما در شرایط موجود ارتقاء فرهنگ کار،ایجاد فضای همدلی و هم افزایی بر اساس احترام و درک متقابل فی مابین کارگران و کارفرمایان است و معتقدیم ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی در جامعه و حمایت از کارآفرینی ابزار تحول و توسعه اقتصادی و عبور از مشکلات خواهد بود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/539433/مدیرکل-تعاون-،-کار-و-رفاه-اجتماعی-خراسان-رضوی-در-بازدید-از-شرکت-نیان-الکترونیک-رشد-و-حیات-جامعه-در-توسعه-فرهنگ-کارآفرینی-است
بستن   چاپ