اخبار محرمانه
جزییات پرداخت وام 70 میلیونی ازدواج در سال جدید
يکشنبه 19 ارديبهشت 1400 - 13:51:39
اخبار محرمانه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

آخرین خبر / شهرزاد دانشمندی مدیر اعتبارات بانک مرکزی درباره ابلاغ پرداخت وام ازدواج 70 میلیون تومانی به بانک‌ها و زمان اجرای آن گفت: بانک مرکزی با صدور بخشنامه‌ای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج 70 میلیون تومانی را به بانک‌ها ابلاغ کرد و تا کنون بیش از 27 هزار نفر این وام را دریافت کرده اند.
چه کسانی مشمول این وام هستند؟
به منظور حمایت از ازدواج جوانان، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است از محل پس‌انداز و جاری قرض‌الحسنه نظام بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به کلیه زوج‌هایی که تاریخ عقد ازدواج آنها بعد از یکم فروردین سال 97 است و تاکنون تسهیلات ازدواج دریافت نکرده‌اند با اولویت نخست پرداخت کند. تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌ها در سال 1400 برابر 700 میلیون ریال و با دوره بازپرداخت 10 ساله است.
مدیر اعتبارات بانک مرکزی درباره نحوه دریافت وام گفت: زوجین می بایست به سایت مراجعه کرده و اطلاعات خود را تکمیل کند و پس از تامین اعتبار بانک امکان دریافت وام وجود خواهد داشت.
دانشمندی افزود: این وام برای زوج زیر 25 سال و زوجه زیر 23 سال سقف وام 100است و برای ایثارگران مبلغ دو برابر است.
او افزود: وثیقه این وام اعتبار سنجی حساب یارانه ای افراد و یا سفته است و بانک ها مختارند نسبت به درخواست ضامن بنا به صلاح دید شعبه اقدام کنند. قسط یک میلیون تومانی برای تسهیلات صد میلیونی طی ده سال باید بازپرداخت شود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/539399/جزییات-پرداخت-وام-70-میلیونی-ازدواج-در-سال-جدید
بستن   چاپ