اخبار محرمانه
بیش از 30 برنامه با محوریت ورزش و سلامت جامعه کار و تلاش در اردبیل اجرا شد
شنبه 18 ارديبهشت 1400 - 15:08:31
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - رئیس هیات ورزش کارگری استان اردبیل گفت: تعداد 30 برنامه با محوریت ورزش و سلامت جامعه کار و تلاش به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر در واحدهای کارگری استان اردبیل اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان اردبیل، علی مهری با تشریح برنامه های بزرگداشت هفته کارگر گفت: همزمان با فرارسیدن هفته کارگر از روز یکشنبه، مسابقات مجازی ورزشی و متناسب با سلامت جامعه کار و تلاش و به صورت مجازی اجرا شد .
وی عنوان کرد: برگزاری مسابقه اینترنتی و مجازی ورزش کارگری ، تست کرونا کارگران، اهدای ماسک و گل در بین کارگران، تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید و کارگران نمونه استان ، تجلیل از خانواده‌های شهدای کارگران از برنامه های تدوین شده جهت بزرگداشت هفته کارگر در استان اردبیل بود .
مهری اظهار کرد: تجلیل از کارگران منتخب توسط واحدهای تولیدی ، پخش بسته‌ معیشتی بین کارگران و اقشار آسیب‌دیده به همت واحدهای تولیدی ، تجلیل از خادمان سلامت و مسئولین بهداشت کار در واحدهای تولیدی، برگزاری مسابقه مجازی کاتا کاراته کارگران ورزشکار ، برگزاری مسابقه مجازی دارت کارگران و برگزاری مسابقات روپایی فرزندان کارگر به صورت مجاز ی از برنامه های متناسب با این ایام بود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/538735/بیش-از-30-برنامه-با-محوریت-ورزش-و-سلامت-جامعه-کار-و-تلاش-در-اردبیل-اجرا-شد
بستن   چاپ