اخبار محرمانه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان: در استان به دنبال تسهیل شرایط سرمایه گذاری و کارآفرینی هستیم
شنبه 18 ارديبهشت 1400 - 15:08:20
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - سعید مازندرانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با باقریان رییس شورای هماهنگی بانکهای استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در این دیدار سعید مازندرانی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به نقش برجسته بانکها در مسیر توسعه استان گفت : تقویت بخش خصوصی در پیشبرد اهداف اقتصادی استان ضروری است و در تحقق این مهم بانکها مهمترین مولفه هستند .
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت : ما در استان به دنبال تسهیل شرایط سرمایه گذاری و کار آفرینی هستیم و از بانکهای استان انتظار داریم در تجهیز صنایع و کمک به فعالان اقتصادی در راستای رونق تولید و اشتغال اهتمام ویژه نمایند .
وی گفت : اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان در راستای تحقق عملی به منویات مقام معظم رهبری و به منظور بررسی راهکارهای گسترش تعاملات و رفع مشکلات واحدهای تولیدی ، از تمامی ظرفیت های تشکل های کارفرمایی و کارگری بهره گیری خواهد کرد .
قریان رئیس شورای هماهنگی بانکهای استان و مدیر امور شعب بانک ملی استان ضمن قدردانی از همکاری و تعامل صورت گرفته در اجرای برنامه های توسعه ای استان گفت : امسال بانکهای استان در راستای تحقق عملی به شعار" تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها" ضمن نشست با کار آفرینان و سرمایه گذاران در نظر داریم که مسائل پیش روی آنها را از جمله تامین منابع و مشکلات بانکی را با همکاری همه دستگاه های اجرایی و قضایی موارد را بررسی و تسهیل امور کنیم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/538731/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-گلستان--در-استان-به-دنبال-تسهیل-شرایط-سرمایه-گذاری-و-کارآفرینی-هستیم
بستن   چاپ