اخبار محرمانه
لشکر سایبری سلیمانی‌ها هشتگ «القدس_اقرب» را ترند توئیتر کردند
جمعه 17 ارديبهشت 1400 - 18:01:06
اخبار محرمانه - ویروس منحوس کرونا از رو نرفت و بار سفر نبست، تا صدای مظلومیت فلسطین در گوش جهان نپیچد، گرچه راهپیمایی فیزیکی روز جهانی قدس زیر سایه شوم این ویروس منحوس برگزار نمی‌شود اما لشکر سایبری سلیمانی‌ها هشتگ «القدس_اقرب» را در فضای مجازی ترند توئیتر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی طوفان سایبری حمایت از فلسطین و آرمان‌هایش به راه افتاده است و لشکر سلیمانی‌ها این بار عظمت قدس را با هشتگ «القدس اقرب» به نمایش گذاشتند و قبل از ورود به بامداد جمعه آخر ضیافت این ماه مبارک، نسخه استکبار جهانی را در هم پیچیدند و هشتگ حمایت از فلسطین را در صدر مطالبات خود در این روز عزیز قرار دادند، ایرانی و غیرایرانی، گلستانی و مازندرانی، شمالی و جنوبی، شرقی و غربی هم یکصدا خواهان بیرون راندن رژیم غاصب صهیونیستی از سرزمین اشغالی فلسطین شدند.
لشکر سایبری سلیمانی‌ها با لبیک به پویش بین‌المللی «القدس اقرب» با کلیدواژه قرآنی «انا فتحنا لک فتحا مبینا» در خط مقدم مجازی قرار گرفتند و هم پیمان شدند که در حقیقت خون‌بهای سردار دل‌ها «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» آزادی «قدس شریف» است و تا زمانی که این خواسته محقق نشود هیچگاه از پای نخواهند نشست و این حرکت چه در فضای فیزیکی و یا در فضای مجازی با جدیت تمام پیگیری می‌شود.
لشکر سایبری سلیمانی‌ها با لبیک به پویش بین‌المللی «القدس اقرب» با کلیدواژه قرآنی «انا فتحنا لک فتحا مبینا» در خط مقدم مجازی قرار گرفتند و هم پیمان شدند خون‌بهای سردار دلها «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» آزادی «قدس شریف» است
جریان ضد استکباری علیه استکبار جهانی در فضای مجازی به راه افتاده است تا ابتکار بی‌نظیر امام خمینی (ره) را در نامگذاری روز جهانی قدس را بار دیگر احیا کند و همچنان نسبت به محو غده سرطانی اسرائیل پافشاری داشته باشد، آری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز موعود فرا رسید، آمدیم تا نشان دهیم قدس نقطه آغاز هویت مسلمانان صدر اسلام است و غصب آن در واقع ربودن بخشی از هویت اسلامی مسلمان است.
تنها گزیده‌ای از راهپیمایی مجازی لشکر سایبری سلیمانی‌های استان گلستان در پویش توئیتری به نمایش گذاشته شده است تا قطره‌ای از آن سیلی باشیم که قرار است اسقاطیل را با خود از بین ببرد.
راهپیمایی مجازی «توئیت، توئیت تا پیروزی»، «اسرائیل سرگردان به پایانت سلام کن»، «اسرائیل مشت ما صهیونیسم را روزی به جهنم حواله خواهد کرد»، «صدای پای یاران سلیمانی را کنار دروازه‌های اسرائیل می‌شنوید؟ آن روز نزدیک است بگوییم: قاسم نبودی ببینی قدس آزاد شد»، «به نیابت از مرد میدان‌ها نماز در قدس به جماعت برپا خواهیم کرد»، «آزادی قدس بسیار نزدیک است صدای پای آخرین فرزند علی پشت درب خیبر به گوش می‌رسد»، «دوران بزن و در رو تمام شد فلسطین آزاد خواهد شد»، «شنوندنگان محترم، توجه بفرمائید «قدس» قبله اول مسلمین جهان، آزاد شد».
«صدای پای یاران سلیمانی را کنار دروازه‌های اسرائیل می‌شنوید؟ آن روز نزدیک است بگوییم: قاسم نبودی ببینی قدس آزاد شد»، «شنوندنگان محترم، توجه بفرمائید «قدس» قبله اول مسلمین جهان، آزاد شد»
و این چنین نمایش اتحاد را با پویش مشترک در یک راهپیمایی مجازی به رخ کشیدیم تا اعلام کنیم راه شهدای آزادی قدس شریف و جبهه مقاومت اسلامی به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس، شهید عماد مغنیه و دیگر شهدا از سراسر جهان اسلام تا فتح قدس شریف ادامه دارد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/538322/لشکر-سایبری-سلیمانی‌ها-هشتگ-«القدس_اقرب»-را-ترند-توئیتر-کردند
بستن   چاپ