اخبار محرمانه
نا امیدی مردم حاصل عملکرد فاجعه بار شماست!
جمعه 17 ارديبهشت 1400 - 00:18:23
اخبار محرمانه - کیهان /متن پیش رو در کیهان منتشر شده و انتشار آن به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نیست
عباس آخوندی وزیر مستعفی دولت تدبیر که اخیرا در پرونده فساد مالی فرزندش هم متهم شده است روز گذشته در روزنامه اعتماد نوشت: « فضای انتخابات بسیار سرد و اکثریت جامعه خاموشی را برگزیده است. از این رو تاکید و تکیه بر اصالت گفتمانی، نقد مسئولانه راهِ طی‌شده و صداقت در رویارویی با مردم است. حرکت در حاشیه قدرت هیچ جذابیتی برای جذب این اکثریت خاموش برای ورود به صحنه و ایجاد امیدواری برای امکان‌پذیر بودن تحول را ندارد. این تنها گفتمان تحول‌خواه است که با فهم مسئله ایران و همدلی و همزبانی با ملت باید راهی برای شکست این یخ‌زدگی و ایجاد امید اجتماعی بیابد. امید که جبهه اصلاح‌طلبان بتواند گام دوم را نیز با موفقیت و بدون افتادن از نفس بردارد. به ‌امید سرافرازی جمهوری اسلامی ایران و سربلندی ملت ایران».
آخوندی در حالی نگران سردی فضای انتخابات شده که خود یکی از عاملان اصلی نابودی معیشت مردم و نا امیدی مردم از شرکت کردن در انتخابات است. آخوندی که از او به عنوان عامل شماره یک ویران‌‌سازی بازار مسکن یاد می‌شود عملکردش در دوران وزارتش در دولت تدبیر و امید (از سال 92 تا پایان مهر سال 97) تهی و هیچ بود و پس از 5 سال حضور در دولت روحانی از سمت خود بدون پاسخگویی و با استعفا فرار کرد؛ اما امروز در جایگاه مدعی ظاهر شده است؛
عملکرد غیرقابل‌دفاع آخوندی در حوزه مسکن و بروز و ظهور وضعیت بحرانی و افزایش چند صددرصدی قیمت مسکن از سال 92 به حدی بود که خود روحانی تیرماه سال گذشته در جلسه هیئت دولت صریحاً گفت که «اعتراف می‌کنم دولت در بخش مسکن دچار عقب‌ماندگی شد»

http://www.SecretNews.ir/fa/News/537949/نا-امیدی-مردم-حاصل-عملکرد-فاجعه-بار-شماست!
بستن   چاپ