اخبار محرمانه
ادعای رسانه‌های صهیونیستی درباره حملات سایبری ایران به شرکت‌های این رژیم
دوشنبه 13 ارديبهشت 1400 - 03:59:44
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / رژیم اشغالگر صهیونیستی با اعلام حملات سایبری به دست‌کم 4 شرکت و یک سازمان غیردولتی صهیونیستی، مدعی شد ایران مسئول این حملات بوده است.
هاآرتص در این باره نوشت: «اسرائیل در میان موج جدیدی از حملات سایبری قرار دارد. در 6 ماه گذشته حدود 80 شرکت مورد حمله سایبری قرار گرفته‌اند که به گفته کارشناسان با اهداف ایدئولوژیک انجام شده و دلایل اقتصادی نداشته است.»
این وبگاه خبری در ادامه با بیان آن‌که به‌تازگی حداقل 4 شرکت صهیونیستی و یک سازمان غیردولتی هدف این حملات سایبری بوده‌اند، مدعی شد: «کارشناسان این حملات را ازسوی هکر‌های ایرانی که پیش‌تر نیز حملاتی انجام داده بودند، ارزیابی کرده‌اند.»
امروز (یک‌شنبه) گروهی از هکر‌های با پست کردن لوگوی شرکت صهیونیستی «اچ‌اند‌ام» اعلام کرد این شرکت هک شده است. این گروه هکری نام خود را «نت ورم» (N3tw0rm) اعلام کرده است.
آخر هفته گذشته نیز نام شرکت لجسیتکی «وریتاس» نیز ازسوی این گروه اعلام شده بود. گروه هکری نت ورم مدعی شده «110 گیگابایت اطلاعات از گروه اچ اند ام (H&M) و 9 گیگابایت اطلاعات متعلق به شرکت وریتاس» را منتشر خواهند کرد.
هاآرتص سپس با بیان آن‌که این دو شرکت تنها دو نمونه از تعداد بسیار بالایی از شرکت‌هایی هستند که هک شده، به نقل از ««شای پینسکر» فردی از یک شرکت دفاع سایبری در فلسطین اشغالی، مدعی شد: «به اعتقاد ما این حملات ازسوی مهاجمی ایران انجام می‌شود که تظاهر می‌کند روسی است.»
این شخص همچنین با بیان آن‌که حملات کنونی از تاریخ 18 آوریل (29 فروردین) آغاز شده و بیشتر با انگیزه سیاسی انجام گرفته است، مدعی شد: «این گروه هکر‌ها پیشتر نیز حملاتی به زیرساخت‌های رایانه‌ای شرکت‌های اسرائیلی انجام داده بودند، اما اکنون نامشان را تغییر داده‌اند. نحوه هک کردن آن‌ها بسیار شبیه به آن چیزی است که در ماه نوامبر (آبان 99) نیز شاهد بودیم.»

http://www.SecretNews.ir/fa/News/534719/ادعای-رسانه‌های-صهیونیستی-درباره-حملات-سایبری-ایران-به-شرکت‌های-این-رژیم
بستن   چاپ