اخبار محرمانه
سی‌ان‌ان: آمریکا با جمع آوری تجهیزات در حال عقب نشینی از افغانستان است
جمعه 3 ارديبهشت 1400 - 22:39:57
اخبار محرمانه - شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از سه مقام دفاعی آمریکا گزارش داد که آمریکا با جمع آوری تجهیزات و آمادگی برای خارج کردن آنها در حال عقب نشینی از افغانستان است. به گزارش این رسانه آمریکایی، مقام های دفاعی ایالات متحده افزودند: درحالیکه واشنگتن در حال عقب نشینی از افغانستان است پنتاگون صدها نیروی زمینی، دریایی و هوایی خود را برای تامین امنیت نیروهای آمریکایی و ناتو و همچنین پیمانکاران اعزام کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا: شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از سه مقام دفاعی آمریکا گزارش داد که آمریکا با جمع آوری تجهیزات و آمادگی برای خارج کردن آنها در حال عقب نشینی از افغانستان است.
به گزارش این رسانه آمریکایی، مقام های دفاعی ایالات متحده افزودند: درحالیکه واشنگتن در حال عقب نشینی از افغانستان است پنتاگون صدها نیروی زمینی، دریایی و هوایی خود را برای تامین امنیت نیروهای آمریکایی و ناتو و همچنین پیمانکاران اعزام کرده است.
یکی از این مقام های دفاعی به سی‌ان‌ان گفت که تمرکز اصلی ادامه خارج کردن تجهیزات غیر ضروری است که هم تخریب نشده و هم در دست نیروهای افغان نیست. وی ادامه داد که تجهیزات کهنه و منسوخ تخریب خواهند شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/528314/سی‌ان‌ان--آمریکا-با-جمع-آوری-تجهیزات-در-حال-عقب-نشینی-از-افغانستان-است
بستن   چاپ