اخبار محرمانه
شهردار اصفهان ‌در فهرست دریافت کننده های سهمیه واکسن کرونا کادر درمان؟ / علوم پزشکی اصفهان: این فرد از از تزریق منصرف شده
جمعه 3 ارديبهشت 1400 - 21:23:23
اخبار محرمانه - دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی انتشار اخباری مبنی بر تزریق واکسن کوید 19 به قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان در یکی از مراکز درمانی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان موضوع بررسی و مشخص شد که نام و شماره ملی نامبرده به عنوان دریافت کننده واکسن در بین کارکنان یکی از بیمارستان‌های خصوصی شهر اصفهان در سامانه سیب ثبت شده است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که موضوع تزریق واکسن به شهردار اصفهان بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در اطلاعیه‌ای بررسی خبر تزریق واکسن کوید 19 به شهردار اصفهان را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است:
در پی انتشار اخباری مبنی بر تزریق واکسن کوید 19 به قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان در یکی از مراکز درمانی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان موضوع بررسی و مشخص شد که نام و شماره ملی نامبرده به عنوان دریافت کننده واکسن در بین کارکنان یکی از بیمارستان‌های خصوصی شهر اصفهان در سامانه سیب ثبت شده است.
بنابراین ابعاد مسئله در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه، حراست، نظام پزشکی، بازرسی و رئیس بیمارستان مذکور بررسی شد و مصاحبه تلفنی با کارشناس بهداشت که مشخصات ایشان را ثبت کرده بود، انجام شد.
با توجه به اینکه بر‌اساس بخشنامه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مسئول فنی بیمارستان مکلف است فقط در صورت احراز استحقاق هر یک از کارکنان بیمارستان نسبت به معرفی وی به تیم بهداشت برای ثبت مشخصات در سامانه و سپس تزریق واکسن اقدام نماید، خطای مسئول فنی در معرفی نامبرده و تسلیم مشخصات و شماره ملی برای ثبت در سامانه محرز و مقرر شد دانشگاه اقدام لازم در خصوص این امر را انجام دهد. لازم به ذکر است بیمارستان مذکور از ابتدای اپیدمی کوید همکاری زیادی را در بین بیمارستان‌های خصوصی برای بستری بیماران کووید داشته است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: از طرف دیگر، رئیس بیمارستان اعلام نمودند که شهردار اصفهان بنا به توصیه پزشک معالج خود، باوجود ثبت مشخصات در سامانه از تزریق منصرف شده و واکسن را دریافت نکردند. با توجه به این که در بیمارستانهای پرجمعیت تزریق به هر داوطلب پس از ثبت مشخصات در سامانه توسط فردی غیر از کارشناس ثبت انجام می‌شود، تایید یا رد این موضوع با مستندات موجود امکان‌پذیر نیست و نیاز به مدارک بیشتر دارد و در حال پیگیری است.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قبلا نیز به طور کتبی تصریح نموده که مسئولیت تائید استحقاق و معرفی گیرندگان واکسن در هر یک از مراکز درمانی ( اعم از دولتی یا غیر دولتی) بر عهده مسئول فنی آن مرکز است و چنانچه افراد غیرمرتبط در بین گیرندگان معرفی شوند مسئول فنی پاسخگوی مراجع نظارتی خواهد بود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/528282/شهردار-اصفهان-‌در-فهرست-دریافت-کننده-های-سهمیه-واکسن-کرونا-کادر-درمان؟---علوم-پزشکی-اصفهان--این-فرد-از-از-تزریق-منصرف-شده
بستن   چاپ