اخبار محرمانه
جانی دپ بالاخره سکوتش را در مورد ادامه بازی در نقش «جک اسپارو» شکست
جمعه 3 ارديبهشت 1400 - 14:51:25
اخبار محرمانه - روزیاتو / جانی دپ بازیگر نقش جک اسپارو در مجموعه فیلم های مشهور Pirates of the Caribbean سکوت خود در مورد این نقش را شکسته و گفته است که دلش برای شخصیت جک اسپارو تنگ نشده است. دپ از سال 2017 در نقش محبوب این فرانچایز بازی نکرده و آخرین بار در پنجمین فیلم این مجموعه با نام Salazar’s Revenge ظاهر شده است. اگر چه این فیلم در گیشه نسبتاً موفق بوده و نزدیک به 800 میلیون دلار فروش داشت، شایعاتی در مورد اینکه دپ نمی توانسته دیالوگ هایش را حفظ کند وجود داشت. از آن زمان که برخی از گزارش ها مدعی شدند کمپانی دیزنی می خواهد در آرامش و بی خبری جانی دپ را از این نقش کنار بگذارد.

اخبار محرمانه


در بحبوحه تمام این ماجراها، طرفداران سرسخت جانی دپ در پلتفرم های اجتماعی مختلف حمایت خود را از این بازیگر آمریکایی اعلام کرده و کمپینی علیه امبر هرد نیز راه اندازی کردند تا کمپانی برادران وارنر را وادار سازند این بازیگر زن را از فهرست بازیگران دنباله Aquaman حذف نماید. علاوه بر این، هزاران نفر از طرفداران جانی دپ طومار اینترنتی تهیه کردند تا از استودیو سازنده بخواهند کار درست را انجام داده و بار دیگر جانی دپ را در سری جدید فیلم های Pirates of the Caribbean به کار گیرد، طوماری که با هزاران امضا ادامه دارد.

اخبار محرمانه


شایعات مربوط به اخراج جانی دپ از نقش جک اسپارو پس از آن رخ داد که دادگاه بسیار جنجالی او و همسر سابقش، امبر هرد و روزنامه بریتانیایی سان خبرساز شد. این دعوای حقوقی بر سر این بود که روزنامه سان جانی دپ را «همسرآزار» خطاب قرار داده و مدعی شده بود این بازیگر مشهور چندین بار همسرش را کتک زده است. رأی نهایی این دادگاه به ضرر دپ صادر شده و اجازه درخواست دادرسی مجدد نیز به وی داده نشد. در این دوران هیچ صحبتی از جانب خود جانی دپ و دیزنی در مورد نقش جانی دپ نشده بود اما انتظار می رفت که در صورت ادامه یافتن فرانچایز Pirates of the Caribbean، دپ نقشی در آن نخواهد داشت.
با این وجود، دپ علناً اعلام کرده بود که کمپانی برادران وارنر از وی خواسته داوطلبانه از ادامه بازی در نقش گریندلوالد در فرانچایز Fantastic Beasts کناره گیری کند. شایعات مربوط به نقش دپ در Pirates of the Caribbean همچنان ادامه دارد اما این بازیگر سرشناس اکنون برای اولین بار در مورد بازی خود در نقش جک اسپارو گفته است. در جریان تبلیغات فیلم جدید دپ با نام Minamata از او پرسیده شد که آیا دلش برای بازی در نقش آن دزد دریایی بامزه تنگ شده یا خیر و او پاسخ می دهد: «نه دلم برایش تنگ نشده است. زیرا هر روز این نقش را دارم. همیشه آن را با خودم حمل می کنم. در چمدانم با کاپیتان جک سفر می کنم. من به جک اسپارو تعلق دارم و او به من وفادار است».

اخبار محرمانه


دپ در فیلم جدیدش نقش یک عکاس به نام دبلیو یوجین اسمیت را بازی می کند که شخصیتی واقعی بوده و بررسی مسمومیت شهروندان شهر میناماتا در ژاپن با فلز جیوه را بر عهده داشت. وقتی از دپ پرسیده شد آیا به نقش جک اسپارو باز می گردد یا خیر، پاسخ این بازیگر کمی مبهم بود و او سعی کرد از دادن پاسخی شفاف طفره برود. تا زمانی که او یا دیزنی به طور مستقیم به این موضوع بپردازند، طرفداران همچنان در بی خبری و ابهام خواهند بود که آیا وی واقعاً از این نقش کنار گذاشته شده است یا خیر. با تمام این شرایط، بازگشت دپ به نقش جک اسپارو بسیار سخت به نظر می رسد زیرا سری اسپین آف این فرانچایز بدون حضور جانی دپ در حال پیش رفتن است.

اخبار محرمانه


سال گذشته بود که اعلام شد مارگو رابی در اسپین آف آینده Pirates of the Caribbean در نقش رهبر شجاع جدید دزدان دریایی ایفای نقش خواهد کرد. در مصاحبه ای، این بازیگر فاش کرده است که او بازی در فیلمی را پذیرفته که دوست و همکارش کریستینا هادسون نویسندگی فیلمنامه آن را بر عهده خواهد داشت. هادسون نویسنده سناریو فیلم های Birds of Prey, Bumblebee و فیلم جدید Flash در دنیای دی سی کامیکس است. دانیل ریشتمن از چهره های سرشناس هالیوود اما مدعی شده است که دپ در اسپین آف این فیلم به مارگو رابی خواهد پیوست.

اخبار محرمانه


با این وجود وی گفته که این حضور بسیار کوتاه بوده و تنها نقش دادن مشعل این فرانچایز به دست مارگو رابی را دارد. بعد از 5 فیلم و بیش از 1 میلیارد دلار فروش در باکس آفیس، مایه تاسف است که شخصیت جک اسپارو حذف شده یا در داستان کشته شود و بازگشت او در نقشی هر چند کوتاه می تواند محتمل باشد. جدای از آن، امکان دارد این دو فرانچایز همزمان با هم ادامه پیدا کنند که در این صورت شانس بازگشت دپ در نقش جک اسپارو بیشتر خواهد بود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/528104/جانی-دپ-بالاخره-سکوتش-را-در-مورد-ادامه-بازی-در-نقش-«جک-اسپارو»-شکست
بستن   چاپ