اخبار محرمانه
محموله واکسن روسی ترخیص شد/ مجموع واکسن وارداتی به ایران از مرز دو میلیون دوز گذشت
پنجشنبه 2 ارديبهشت 1400 - 19:59:56
اخبار محرمانه - مهرداد جمال ارونقی، معاون فنی گمرک ایران ظهار کرد: ساعت 3:45 امروز(پنج شنبه) ششمین محموله واکسن اسپوتنیک از روسیه وارد ایران و بعد از بررسی و انجام تشریفات گمرکی ترخیص و تحویل شد. به گفته وی، از 15 بهمن ماه که ورود واکسن کرونا به ایران آغاز شده تا کنون در مجموع دو میلیون و 95 هزار و 800 دوز واکسن وارد و تحت نظارت گمرک ایران ترخیص و در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران محموله 100 هزار دوزی واکسن کرونای روسیه امروز بعد از ورود و در حداقل زمان تحویل نمایندگان وزارت بهداشت شده است.
مهرداد جمال ارونقی - معاون فنی گمرک ایران ظهار کرد: ساعت 3:45 امروز(پنج شنبه) ششمین محموله واکسن اسپوتنیک از روسیه وارد ایران و بعد از بررسی و انجام تشریفات گمرکی ترخیص و تحویل شد.
به گفته وی، از 15 بهمن ماه که ورود واکسن کرونا به ایران آغاز شده تا کنون در مجموع دو میلیون و 95 هزار و 800 دوز واکسن وارد و تحت نظارت گمرک ایران ترخیص و در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است.
این مقام مسئول در گمرک ایران یادآور شد که 6 محموله 620 هزار دوزی واکسن روسی، دو محموله 650 هزار دوزی واکسن چینی ، 125 هزار دوز واکسن هندی و 700 هزار و 800 دوز واکسن کوواکس از کره جنوبی، مجموع واکسن وارداتی به ایران تا کنون را تشکیل می دهد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/527768/محموله-واکسن-روسی-ترخیص-شد--مجموع-واکسن-وارداتی-به-ایران-از-مرز-دو-میلیون-دوز-گذشت
بستن   چاپ