اخبار محرمانه
احتمال یکی شدن شورای ائتلاف و شورای وحدت وجود دارد
دوشنبه 30 فروردين 1400 - 20:44:32
اخبار محرمانه - صبح نو /متن پیش رو در صبح نو منتشر شده و انتشار آن به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نیست
برای بررسی بیشتر وضعیت شورای وحدت سراغ سیدکمال‌الدین سجادی رفتیم. او معتقد است که احتمال یکی شدن دو شورای وحدت و ائتلاف در هفته‌های منتهی به انتخابات ریاست‌جمهوری وجود دارد.
احتمال یکی شدن شورای ائتلاف و شورای وحدت وجود دارد
 سیدکمال‌الدین سجادی، عضو هیات اجرایی شورای وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار «صبح‌نو»، با اشاره به آخرین تحولات در این شورا تصریح کرد: آقای متکی اخیرا نامزدهای موردنظر شورای وحدت را اعلام و سعی هم کردند که کسی از قلم نیفتد. بااین‌حال هنوز گفت‌وگوها با این 9نفر نامزد درباره برنامه و تیم‌شان آغاز نشده است. سجادی تصریح کرد: کمیته‌هایی در شورای وحدت تعیین شده‌اند و قرار است به‌زودی این کمیته‌ها با نامزدها وارد گفت‌وگوی مستقیم شوند و البته در این مرحله فردی رد یا تایید نخواهد شد. عضو هیات اجرایی شورای وحدت درباره بحث و گفت‌وگوهای این شورا با شورای ائتلاف، اضافه کرد: باب گفت‌وگو با شورای ائتلاف مفتوح است اما هنوز به آن نتیجه‌ای که طی آن این دو شورا یکی شوند، نرسیده‌ایم. سجادی دراین‌باره گفت: گفت‌وگوها همیشه با شورای ائتلاف جریان دارد. یکی شدن این دو شورا بستگی به نوع کاندیداها دارد؛ مثلا چنانچه آقای رییسی که دو شورا نسبت‌به ایشان نظر مثبت دارند، نامزد شود، احتمال یکی شدن دو شورا هست.
سجادی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان اینکه تشتت و تفرقه هیچگاه برای اصولگرایان خوب نیست، گفت: مثلا در سال92 اصولگرایان با چندین کاندیدا حضور پیدا کردند و همین باعث شد تا آرا پخش شود و هر نامزد دو یا سه‌میلیون رای بیاورد اما در سال96 وقتی همه اصولگرایان روی یک نفر به اجماع رسیدند، 16میلیون رای یکجا تجمیع شد که در نوع خود فصل جدید بود. وی افزود: بنابراین اصولگرایان باید تلاش کنند تا یکی شوند و به انسجام و وحدت برسند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/525864/احتمال-یکی-شدن-شورای-ائتلاف-و-شورای-وحدت-وجود-دارد
بستن   چاپ