اخبار محرمانه
شکایت 2 پلیس کنگره از ترامپ
جمعه 13 فروردين 1400 - 10:01:24
اخبار محرمانه - دو مامور پلیس کنگره آمریکا از دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین این کشور به خاطر تحریک آشوبگران در یورش مرگبار 6 ژانویه شکایت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، دو مامور پلیس کنگره آمریکا از دونالد ترامپ به خاطر تحریک آشوبگران در حمله مرگبار به ساختمان کنگره در روز 6 ژانویه شکایت کردند و او را مسئول آسیب ها و جراحات فیزیکی و احساساتی وارد شده معرفی کرده اند.
بر اساس این گزارش جیمز بلاسینگیم مامور پلیس کنگره با 17 سال سابقه و سیدنی همبی مامور پلیس با 11 سال سابقه شکایتی را در دادگاه منطقه کلمبیا علیه دونالد ترامپ مطرح کرده و هر یک خواستار دریافت 75 هزار دلار غرامت شده اند.
در متن این شکایت آمده است: این شکایتی برای جبران خسارات وارد شده به ماموران پلیس به خاطر آسیب های روحی و فیزیکی است که در پی آشوب طرفداران دونالد ترامپ در روز 6 ژانویه حادث شده است، آشوبی که از سوی ترامپ تحریک شده و طرفداران وی سعی کردند تا نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 را باطل کنند.
ترامپ پذیرش هرگونه مسئولیت این آشوب و یورش مرگبار را رد کرده است. در جریان این حمله حداقل 5 نفر از جمله یک مامور پلیس کشته شد.
دفتر ترامپ تاکنون حاضر به اظهارنظر درباره این شکایت نشده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/514261/شکایت-2-پلیس-کنگره-از-ترامپ
بستن   چاپ