اخبار محرمانه
نگرانی دیپلمات صهیونیست از توانمندی نظامی حزب‌الله
دوشنبه 2 فروردین 1400 - 9:59:50 AM
اخبار محرمانه - فارس / نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، ضمن اذعان به توان نظامی و قدرت موشکی حزب‌الله، از شورای امنیت خواست فشارها بر این جنبش مقاومت را افزایش دهد.
اِردان در این نامه که شامگاه یکشنبه ارسال کرد، با ابراز نگرانی از توانمندی نظامی حزب‌الله، مدعی شد: «تداوم تقویت نظامی حزب‌الله و فعالیت‌های آن، پتانسیل بروز پیامدهای جدی از جمله آغاز مجدد خصومت‌ها در مقیاس بزرگ، بین دو طرف را دارد».
به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، وی با تکرار درخواست بی‌اساس از شورای امنیت برای اقدام جهت خلع سلاح کردن حزب‌الله، خواستار تقویت مأموریت نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد.
این دیپلمات صهیونیست ضمن اذعان به قدرت حزب‌الله، افزود: «[آنها] به مدیریت عملیاتی تأسیسات و مواضع نظامی گسترده در خط آبی ادامه می‌دهند. حزب‌الله به‌صورت روتین در منطقه گشت‌زنی می‌کند و اطلاعات فعالیت‌های ارتش اسرائیل را جمع‌آوری می‌کند».
پیش از این، «اوری گوردین» فرمانده جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به توان موشکی حزب‌الله، گفت در صورت وقوع نبرد احتمالی در آینده، روزانه حدود 2 هزار فروند موشک و راکت به سمت اسرائیل شلیک خواهد شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/508722/نگرانی-دیپلمات-صهیونیست-از-توانمندی-نظامی-حزب‌الله
بستن   چاپ