اخبار محرمانه
دختر 7 ساله هزینه‌های جراحی مغز خود را تأمین کرد
جمعه 15 اسفند 1399 - 18:49:27
اخبار محرمانه - لیزا اسکات، 7 ساله، از تابستان سال گذشته یک غرفه کوچک فروش لیموناد در نانوایی مادرش در آلاباما راه اندازی کرد تا بتواند یک تجارت کوچک راه اندازی کند و از خوراکی‌ها تا لباس‌های دلخواهش را خریداری کند، اما این تجارت کوچک وی صرف چیز دیگری شد: جراحی مغز او.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
لیزا اسکات، 7 ساله، از تابستان سال گذشته یک غرفه کوچک فروش لیموناد در نانوایی مادرش در آلاباما راه اندازی کرد تا بتواند یک تجارت کوچک راه اندازی کند و از خوراکی‌ها تا لباس‌های دلخواهش را خریداری کند، اما این تجارت کوچک وی صرف چیز دیگری شد: جراحی مغز او.
به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب، مادر این کودک، الیزابت اسکات، گفت که ماه گذشته، پزشکان یک سری تشنج را شناسایی کردند که لیزا را درگیر رنج می‌کنند و مشخص شد که این مشکل ناشی از ناهنجاری‌های مغزی است که نیاز به ترمیم و جراحی دارد.
غرفه این دختر کوچک یک جایگاه برای فروش لیموناد بود، اما پس از پخش شدن خبر بیماری وی، همسایگان و اطرافیان شروع به پرداخت هزینه‌های اضافی برای جمعیت از کودک بیمار کردند.
لیزا طی چند روز بیش از 12000 دلار درآمد کسب کرده و 300 هزار دلار نیز کمک‌های مردمی گرفته است و قرار است در بیمارستان بوستون تحت جراحی مغز قرار گیرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/498322/دختر-7-ساله-هزینه‌های-جراحی-مغز-خود-را-تأمین-کرد
بستن   چاپ