اخبار محرمانه
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران:
متروی تهران بزرگترین کتابخانه مجازی را دارد
سه شنبه 12 اسفند 1399 - 22:41:03
اخبار محرمانه - شهر: همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره انیمیشن یک دقیقه‌ای مترومیشن، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، مترو پایتخت را پیشرو در بسیاری از زمینه‌های فرهنگی دانست.

به گزارش خبرنگار شهر ، سه شنبه -12 اسفند 1399- مراسم اختتامیه جشنواره انیمیشن یک دقیقه‌ای مترومیشن با حضور فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران؛ غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و محمدجواد حق‌شناس، عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.
غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، در مراسم اختتامیه جشنواره انیمیشن یک دقیقه‌ای مترومیشن گفت: در این یکی دو سال اخیر در شهرداری تهران اتفاقات زیادی رخ داد و مترو هم در زمینه های فرهنگی پیشرو بوده و حتی در موارد دیگر اتفاقات خوبی در مترو رخ داده است.
او درباره کارکرد مترو در زمینه کتاب، بیان کرد: مترو تهران، عنوان بزرگ‌ترین کتابخانه مجازی را دارد که هر کس وارد مترو شود می‌تواند از آن به خوبی استفاده کند یا در بحث کرونا از طریق آموزش‌ها و فعالیت‌های هنری به مردم در مترو نشان داده می‌شود.
در ادامه مراسم فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه درباره جشنواره انیمیشن یک دقیقه‌ای مترومیشن، بیان کرد: این جشنواره با موضوعاتی چون مترو، اخلاق و آموزش شهروندی، مترو و بانوان، مترو و کودکان، مترو و دستفروشان و مترو و فضای مجازی به صورت کاملا آنلاین، از فرایند دریافت آثار تا داوری، برگزار شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در پایان افزود: در این جشنواره مدیریت شهرداری، مرکز ارتباطات همکاری و همراهی داشت و برای اطلاع رسانی آن در 100 نقطه از شهر، تابلوی محلات را در اختیار ما قرار دادند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/496609/متروی-تهران-بزرگترین-کتابخانه-مجازی-را-دارد
بستن   چاپ