اخبار محرمانه
بخشایش اردستانی: اصلاح‌طلبان ظریف را اصلاح‌طلب نمی‌دانند
سه شنبه 12 اسفند 1399 - 22:13:16
اخبار محرمانه - فردا / یک فعال سیاسی گفت: آنها می گویند دو دوره آقای روحانی به جای جریان اصلاحات در قدرت بود و حالا مردم سراغ اصولگراها می روند. به همین دلیل نام آقای لاریجانی را مطرح می کنند.
احمد بخشایش اردستانی در گفتگویی درباره سخنان اخیر محسن هاشمی مبنی بر بالا بودن شانس محمدجواد ظریف در انتخابات گفت: اصلاح طلبان ظریف را اصلاح طلب نمی دانند اما فکر می کنند چون او در دولت روحانی برجام را به نتیجه رساند، مردم دوستش دارند. البته اگر برجام موفق می شد، این تحلیل درست بود و ظریف هم می توانست در انتخابات موفق شود.
وی همچنین درباره بخش دیگر اظهارات محسن هاشمی مبنی بر طرح نام خودش و جهانگیری از سمت حزب کارگزاران برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهار کرد: علت آنکه او نام جهانگیری را کنار نام خود مطرح می کند، این است که از ردصلاحیت واهمه دارد اما آقای جهانگیری ردصلاحیت نخواهد شد.
این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به چالش های انتخاباتی جهانگیری اظهار کرد: گرچه جهانگیری خیلی این روزها از دولت آقای روحانی تعریف می کند و می کوشد در توصیف کارهای این دولت خیلی بزرگنمایی به خرج دهد اما او در طول دولت های یازدهم و دوازدهم فردی ناتوان نشان داد بنابراین نخواهد توانست که زمان انتخابات توانایی هایش را به رخ جامعه بکشد. در واقع جامعه آقای جهانگیری را نمی پذیرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/496560/بخشایش-اردستانی--اصلاح‌طلبان-ظریف-را-اصلاح‌طلب-نمی‌دانند
بستن   چاپ