اخبار محرمانه
شلیک موشک «ذوالفقار» به سمت عمق خاک عربستان +فیلم
دوشنبه 11 اسفند 1399 - 22:42:04
اخبار محرمانه - پس از اعلام سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره حمله گسترده به عمق خاک عربستان سعودی، وبگاه «الاعلام الحربی» شاخه یمن، فیلمی از لحظه شلیک موشک «ذوالفقار» به سمت ریاض منتشر کرد.
به گزارش مشرق ، وبگاه «الاعلام الحربی الیمنی» شاخه یمن، شامگاه امروز (دوشنبه)، فیلمی از لحظه شلیک موشک به سمت عمق خاک عربستان سعودی را منتشر کرد.
روز گذشته سرتیپ «یحیی سریع»‌ سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش این کشور با یک موشک بالستیک از نوع «ذوالفقار»‌ و نُه فروند پهپاد «صماد 3» امکان حساسی در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، را هدف قرار داده است.


سخنگوی نیروهای مسلح یمن، روز یکشنبه، همچنین اعلام کرد که شش فروند پهپاد از نوع «قاصف 2k» مواضعی نظامی در ابها و خمیس مشیط را هدف قرار دادند که طبق این اعلام، برخورد با اهداف به دقت صورت گرفت.
سرتیپ یحیی سریع پس از این اعلام تأکید کرد تا زمانی که حملات و محاصره ائتلاف سعودی علیه کشور یمن ادامه داشته باشد، عملیات‌های ارتش این کشور نیز متوقف نخواهد داشت.
سریع همچنین از تمام شهروندان عربستان سعودی خواسته بود که از تمامی مواضع و فرودگاه‌های نظامی فاصله بگیرند.
این اعلام در حالی صورت گرفت که ائتلاف سعودی، شامگاه روز شنبه، مدعی شده بود، یک فروند موشک بالستیک ارتش یمن را بر فراز شهر ریاض رهگیری و منهدم کرده است.
طبق گزارش‌ها، پس از حمله یادشده، فعالیت‌ فرودگاه‌های شهرهای ریاض (مرکز) و جده (غرب) و تمامی پرواز هواپیماها بر فراز آسمان عربستان متوقف شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/495833/شلیک-موشک-«ذوالفقار»-به-سمت-عمق-خاک-عربستان--فیلم
بستن   چاپ