اخبار محرمانه
آماده باش امنیتی ارتش آمریکا و شبه نظامیانش در شمال شرق سوریه
دوشنبه 11 اسفند 1399 - 23:26:22
اخبار محرمانه - فارس / ارتش آمریکا به شبه نظامیان تحت امرش دستور داد که همه مبادی شهر الشدادی در جنوب استان الحسکه را که بزرگ‌ترین پایگاه غیرقانونی آمریکا در شرق سوریه است، ببندند و شهر را تعطیل کنند.
ارتش آمریکا همه مبادی شهر نفت خیر «الشدادی» در جنوب استان الحسکه سوریه را که شامل بزرگ‌ترین پایگاه غیرقانونی آمریکایی است، مسدود کرد.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش آمریکا امروز(دوشنبه) به شبه نظامیان گروه موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه»(قسد) مستقیما دستور داد که ورودی‌ها و خروجی‌های شهر را ببندند و مانع ورود و خروج به شهر شوند و همه مغازه‌ها و بازارهای داخل شهر هم تعطیل شوند.
منابع محلی در استان الحسکه، دورترین نقطه شمال شرق سوریه می‌گویند دلیل نخست برای بسته شدن شهر الشدادی و آماده باش امنیتی و نظامی ارتش آمریکا و شبه نظامیان طرفدار آن به حمله چند روز پیش به مواضعی از این شبه نظامیان قسد در نزدیکی نیروگاه گاز الجبسه بازمی‌گردد.
این منابع گفتند که در آن منطقه دو زندان شامل عناصر مسلح داعش واقع است، یکی زندان کمپ البلغار و دیگری زندان نیروگاه گاز که هزاران تروریست خارجی و عربی را در خود جای داده است.
به گزارش اسپوتنیک دو روز پیش پایگاه آمریکایی موسوم به پایگاه اداره میدان‌های نفتی الجبسه در الشدادی بسته شد که دلیل آن شیوع کرونا در بین عناصر این پایگاه اعلام شد، نیروهایی که از اتباع کشورهای مختلف هستند و در چارچوب ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش فعایت می‌کنند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/495825/آماده-باش-امنیتی-ارتش-آمریکا-و-شبه-نظامیانش-در-شمال-شرق-سوریه
بستن   چاپ