اخبار محرمانه
آقای احمدی نژاد یادتان می آید؟
دوشنبه 11 اسفند 1399 - 21:46:12
اخبار محرمانه - فرهیختگان /متن پیش رو در فرهیختگان منتشر شده و انتشار آن به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نیست
فارغ از مناسبات سیاسی و انتخاباتی این روزها و بدون تمایل به حمایت از فرد و جریان خاص و جدای از درست بودن بیان حذف احمدی‌نژاد توسط شورای نگهبان در این روزها، برای ثبت در تاریخ لازم می‌دانم برخی وقایع، حوادث و رویدادها را یادآوری کنم که فراموش نکنیم، ایشان چه بر سر این مردم و این جوانان حزب‌اللهی آورده است و آیا حالا می‌تواند ادای دایه مهربان‌تر از مادر را هم برایشان دربیاورد یا خیر؟
محمدعلی الفت‌پور/ نمایش کف خیابانی احمدی‌نژاد و دارودسته‌اش این روزها بسیاری را دوباره به فکر انداخته که رئیس‌جمهور سابق تا کجا چنین خواهد رفت؟ مردی که با شعار سِپرشدن برای انقلاب و رهبری وارد میدان سیاست شد، ولی اکنون انقلاب و رهبری را سپر خود کرده و همه کار می‌کند تا با دیده‌شدن بیش از پیش مسیر بدنام‌شدن را به گمنام شدن ترجیح دهد. فارغ از مناسبات سیاسی و انتخاباتی این روزها و بدون تمایل به حمایت از فرد و جریان خاص و جدای از درست بودن بیان حذف احمدی‌نژاد توسط شورای نگهبان در این روزها، برای ثبت در تاریخ لازم می‌دانم برخی وقایع، حوادث و رویدادها را یادآوری کنم که فراموش نکنیم، ایشان چه بر سر این مردم و این جوانان حزب‌اللهی آورده است و آیا حالا می‌تواند ادای دایه مهربان‌تر از مادر را هم برایشان دربیاورد یا خیر؟
ادای دلسوزی برای جوانان انقلابی را در نیاورید
آقای احمدی‌نژاد! این جوانان انقلابی یادشان نمی‌رود شما که اینطور نام رهبری را بر زبان می‌آورید چه مخالفت‌های علنی و غیرعلنی با ایشان و فرمایشات‌شان کردید. آقای احمدی‌نژاد! یادتان می‌آید 11 روز در خانه نشستید که استراحت کنید یا می‌خواستید اولین رئیس‌جمهور ایران باشید که به‌خاطر مخالفت صریح با رهبر انقلاب و فشار سیاسی بر ایشان 11 روز محل کارش را ترک کرده است؟ روی میرحسین موسوی را سفید کردید؛ رقیب‌تان در منازعه با امام سه روز غیب شد.
یادتان می‌آید به‌رغم مخالفت رهبر انقلاب با الحاق سازمان حج و زیارت به گردشگری چگونه مصرانه برخلاف رأی ایشان عمل کردید و تمام تلاش خود را کردید که حرف ایشان به کرسی ننشیند؟
یادتان می‌آید به‌رغم مخالفت صریح و پنهان رهبر انقلاب با انتصاب مشایی چگونه در مقابل ایشان ایستادید و کار خود را کردید؟ حتی بعد از عزل مشایی بالغ بر 20 مسئولیت به وی دادید که جایگاه وی را تنزل ندهید.
یادتان می‌آید به‌رغم نظر رهبری در صلاح نبودن شرکت در انتخابات سال 96 چگونه زمین و زمان را به هم دوختید و در انتخابات شرکت کردید؟
یادتان می‌آید در سال 88 رهبر انقلاب گفت نامی از کسی نبرید ولی شما برای قطعی شدن رأی آوردن‌تان پا روی حرف ایشان گذاشتید و به دست سبزهای کمر به هتک و هدم انقلاب بسته بهانه دادید تا هشت ماه جنگ ناجوانمردانه‌ بر کشور تحمیل کنند؟ آقای احمدی‌نژاد! رهبری هم الان و هم در زمان شما می‌گفت به آینده امیدوارم اما شما مکررا گفته‌اید در بحران غیرقابل‌کنترل و شرایط بن‌بستیم. این تفاوت فاحش نگاه و بینش برایتان طبیعی است؟ آقای احمدی‌نژاد وقتی با رسانه‌های معاند و بهایی هم مصاحبه می‌کنید خود را پیرو خط امام می‌دانید یا نه؟ وقتی علنا با حجاب مورد تاکید امام و رهبری مخالفت می‌کنید چگونه خود را انقلابی و مخلص رهبری تلقی می‌کنید؟
نمایش مردمی بودن ندهید لطفا
آقای احمدی‌نژاد! دَم از مردمی بودن می‌زنید در حالی‌که در سفر آخرتان به نیویورک بیش از 200 نفر را با خود به این سفر گران‌قیمت خارجی با بودجه بیت‌المال بردید که بسیاری از آنها خانواده خودتان و زن و فرزندان یاران غارتان بودند. آقای احمدی‌نژاد! خود را به مردم می‌چسبانید درحالی‌که در روزهای پایانی ریاست‌جمهوری‌تان دست در جیب مردم کردید و 16 میلیارد تومان هزینه دانشگاه ایرانیان را بلاوجه از جیب مردم برداشتید. دم از مردمی بودن می‌زنید ولی هشت‌سال ادعا کردید در جیب‌تان لیست مفسدان اقتصادی است ولی به خاطر مردم هم که شده جرات نکردید این لیست را از جیب‌تان خارج کنید. شما مردمی بودید که میزان نقدینگی کشور از زمان آغاز به کار دولت نهم تا اتمام دوره دولت دهم 6 برابر افزایش یافت؟ شما مردمی بودید که شاخص تورم دولت‌تان 300 درصد در انتهای دولت بود؟ پس چرا رقم بودجه نهاد ریاست‌جمهوری را سه‌برابر کردید؟ شما به اسم بنگاه‌های زودبازده و به نام مردم 21 میلیارد دلار را دور نریختید؟ اگر این نبود چرا هیچ اثری از این بنگاه‌ها و اشتغالی که گفتید ایجاد کرده‌اید، نیست؟ شما نبودید که امکان تاریخی کم کردن فاصله طبقاتی را با یارانه دادن بی‌جا به حداقل چهار دهک درآمدی بالای اجتماعی از بین بردید؟ این شما نبودید که طرح خوب مسکن مهر را با جانمایی بد و بودجه‌ریزی نادرست به طرحی تبدیل کردید که بهانه به پیرمردهای ناکارآمد بنفش برای اجرا نکردن این طرح دادید؟ این شما نبودید که به دروغ به مردم گفتید هفت‌میلیون شغل ایجاد کرده‌اید در حالی‌که در هشت‌سال مسئولیت‌تان 57000 شغل واقعی و پایدار ایجاد کرده بودید؟ معوقات بانکی را از پنج همت به 92 همت و شاخص فلاکت را از 20 به 48 درصد رساندید و خود را منجی طرفدار ملت نیز معرفی می‌کنید که جلوی حضور مجددتان را هم گرفته‌اند.
آقای احمدی‌نژاد! این آمار متعلق به دولت شما نیست؟ از سال 85 تا 91 حدود پنج‌هزارو400 واحد تولیدی و کارخانه صنعتی کوچک و بزرگ در کشور تعطیل شد. فرآیند توسعه در 90 درصد بنگاه‌های صنعتی کشور متوقف شد، فروش کالاهای صنعتی به میزان 70درصد کاهش یافت و به‌صورت میانگین 40درصد مراکز صنعتی در شهرک‌های صنعتی تعطیل شدند و 20 درصد هم با حداقل ظرفیت کار می‌کردند. پس اینطور وقیحانه طرف ملت ایستادن‌تان برای چیست؟
آقای احمدی‌نژاد! هر وقت دل‌تان برای نمایش مردمی بودن تنگ شد به‌یاد بیاورید که سه نفتکش ایرانی با بی‌موالاتی دولت شما هنوز به کشور برنگشته و توسط دلالان یونانی بالا کشیده شده و درنتیجه بالغ بر صدمیلیون دلار از اموال ملی توسط دولت شما از بین رفت. آیا فساد 400میلیون دلاری در واردات لوازم هواپیما از جیب مردم این مملکت در زمان شما انجام نشد؟ آقای احمدی‌نژاد !
مردم می‌پرسند یک دکل در سال 1390 به قیمت 87میلیون دلار توسط یک شرکت ترکیه‌ای به شرکت زیرمجموعه وزارت نفت ایران فروخته شده، اما چرا هنوز این دکل تحویل نشده است؟ آیا فساد مالی 12هزار میلیارد تومانی در شبکه بانکی کشور در دوران دولت پاک‌دستان شما از طریق ضمانت‌نامه‌های بانکی جعلی اتفاق نیفتاد؟ چرا وقتی مرتضوی بیش از هشتاد میلیون تومان برای دیه یکی از مقتولان 88 که خود معاون در قتلش بود، از محل دارایی سازمان تأمین اجتماعی متعلق به کارگران پرداخت کرد، یاد مردم نیفتادید؟ شما اگر طرف مردم بودید فرد مساله‌داری چون رحیمی را معاون اول دولت پاک‌دستان نمی‌کردید و شخصی به نام سعید مرتضوی را رئیس سازمان تأمین اجتماعی نمی‌کردید تا سرمایه 30 میلیون ایرانی را به باد دهند.
طبق گزارش سازمان توسعه تجارت، میزان واردات خودروهای بالای 2500 سی‌سی در فاصله سال‌های 1388 تا 1392 به تفکیک برندهای مشهور شامل 1817 دستگاه پورشه به ارزش 171.9 میلیون دلار، 5722 دستگاه لکسوس به ارزش 202.5 میلیون دلار، 62 دستگاه مازراتی به ارزش 88.7 میلیون‌ دلار، 5676 دستگاه بنز به ارزش 361 میلیون‌دلار و سایر برندهای دیگر 28397 دستگاه به ارزش یک‌میلیارد و 789 میلیون ‌دلار بوده است. آقای رئیس‌جمهور سابق! آن موقع که ارز تحریم‌شده را خرج واردات ماشین لوکس می‌کردید یاد جیب مردم مستضعف بودید؟
آقای احمدی‌نژاد! معیار ارزیابی را تنها گزارش‌های خارجی از وضعیت ایران نمی‌دانیم که حتما برخی از آنها با غرض‌ورزی و سیاسی‌کاری تولید می‌شود. اما چه کردید که براساس اطلاعات مؤسسه شفافیت بین‌المللی، رتبه توسعه فسادهای گسترده مالی، رونق دلالی و فعالیت‌های غیرمولد، زدوبندها و رانت‌جویی‌ در دولت شما ایران را از لحاظ شفافیت مالی از رتبه 88 در سال 2005 (84-83) به رتبه 144 در میان فاسدترین کشورهای جهان در سال 2013 (92-91) از میان 177 کشور بدل کرد؟
در دوره شما متوسط قیمت زمین مسکونی در فاصله سال‌های 84 تا پایان بهار 92 افزایش 10برابری داشت. در این دوره هشت‌ساله نرخ اجاره‌بها به میزان 600 درصد افزایش یافت. متوسط قیمت واحدهای مسکونی خانوارهای ایرانی که در سال 1383 معادل 4,5 برابر درآمد سالانه آنها بود، در سال 1392 به 12برابر رسید و این به معنای بیش از 30 سال انتظار برای خانه‌دارشدن است.
فقط در دولت نهم و دهم 75 میلیارد مترمکعب آب شیرین اضافی و بدون پشتوانه از منابع آب‌های زیرزمینی کشور برداشته شد. این حجم اضافه برداشت به اندازه بیش از دوبرابر کل برداشت اضافی آب در 27 سال قبل از خودش بوده است. براساس اطلاعات و آمار از سازمان بازرسی کل کشور از سال 1384 تا 1392 سیصدهزار حلقه چاه غیرمجاز در کشور احداث شد که بخش زیادی از کمبود آب فعلی کشور به سیاست نابخردانه دولت‌های نهم و دهم برمی‌گردد.
به جز یک بانک که در شهریور 84 مجوز رسمی از بانک مرکزی گرفت، 15 بانک را تأسیس کردید و این فاجعه بانکداری ورشکسته را توسعه دادید و زیان مالی بسیاری به بیت‌المال زدید. سهم هر ایرانی از بار سنگین تسویه تعهدات موسسات مالی مجوز گرفته از دولت‌های شما 375 هزار تومان تا 437 هزار تومان است، البته اگر رقم تسویه شده بین 30 تا 35 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شود.
با بی‌درایتی قیچی افتتاح بازی‌تان را تیز کردید و دوهزار و 870 طرح عمرانی نیمه‌تمام روی دست دولت ناکارآمد بعد خودتان گذاشتید که رقمی بالغ بر 480 هزار میلیارد تومان برای اتمام آن اعتبار لازم بود.
آمار دولت‌تان فاجعه است آقای احمدی‌نژاد! رکود تورمی 506هزار میلیارد تومانی، خط‌فقر 6,5 برابری، 9برابری قیمت بنزین ناشی از افت ارزش پول ملی و رشد 240 درصدی قیمت ضعیف‌ترین ماشین ایرانی اینها بخشی از کارنامه ضدمردمی دولت شماست.
آقای احمدی‌نژاد! عامل شکست دولت آخر شما لجبازی، قانون‌شکنی و خودمحوری بود نه حداد و مجلس و دیگر رقیبان سیاسی‌تان که حالا زمان را مناسب دیده‌اید تا با فرار به جلو و برای دیده شدن بیشتر مهمل ببافید. این شما بودید که مکرر در مکرر خود را کارشناس‌تر از هر کارشناسی می‌دانستید و با همه به غیر از خودتان مخالفت می‌کردید و تقریبا در تمام خودمحورپنداری‌هایتان به کشور آسیب زدید. بنا به اعلام دیوان محاسبات انحراف بی‌سابقه 72 تا 80 درصدی از قانون بودجه را شما در کارنامه‌تان ثبت کردید. 223 قانون را با تاخیر 1731 روزه ابلاغ کردید و26 قانون را در زمان ریاست‌تان به‌صورت غیرقانونی ابلاغ نکردید. با این کار رکورد قانون‌شکنی رئیس‌جمهور را شکستید.
آقای رئیس‌جمهور سابق خیلی راحت سخنان غیرواقعی و بهتان می‌بندید؛ دست‌بوسی حداد اولینش نیست آخرینش هم نخواهد بود. در ماجرای هاله‌نورتان در سازمان ملل به دوربین زل زدید و گفتید دروغ است ولی راست بود و توهم هاله‌دار شدن زده بودید؟ در زمان ریاست‌جمهوری‌تان مدعی بودید ایران را در تراز بالاترین قدرت‌های جهان قرار داده‌اید و الان ادعا می‌کنید ایران جزء مفلس‌ترین و بدبخت‌ترین کشورهاست که هر دو ادعا غیرواقعی بود و است.
 با شعار غیرواقعی «هیچ وعده‌ای بر روی زمین نمی‌ماند» به پاستور رفتید و با سخن تکراری «نگذاشتند کار کنیم» پس از هشت سال ساختمان ریاست جمهوری را ترک کردید. به صورت غیرواقعی گفتید «شعار نفت را به سر سفره‌های مردم می‌آوریم» دروغ بوده و من چنین شعاری ندادم درحالی که راست بود. به صورت غیرواقعی گفتید من وارد منطقه ممنوعه قدرت شدم و لیست مفسدان را در جیب دارم، در حالی‌که برای خودتان منطقه ممنوعه قدرت درست کرده بودید و همراهان‌تان رکوردِ بلندیِ لیستِ فساد را زدند. در دوران مسئولیت خودتان به‌ صورت غیرواقعی ادعا می‌کردید در کشور ما سانسور وجود ندارد و کشور ایران آزادترین کشور جهان است و الان اوضاع کشور را در این حوزه‌ها باز به صورت غیرواقعی سیاه و ظلمانی جلوه می‌دهید.
آقای احمدی‌نژاد! یادتان می‌آید گفتید طبق آمارهایی که من دارم فرار مغزها از کشور صحت ندارد. در حالی‌که در دوره شما چهار بار در فرار مغزها اول شدیم. آمار خروج نخبگان از کشور در دوره شما سالی 150هزار نفر بود که با مهاجرت آنها، سالانه 150 میلیارد دلار به دیگر کشورها کمک کردیم.
آقای احمدی‌نژاد! مَخلص‌کلام اینکه این وضعی بود که برای کشور درست کردید و شما و دولت‌تان سبب روی کار آمدن همین دولت ناکارآمد شُدید. اتفاقا گفته بودید که از آمدن این دولت به جای دولت انقلابی هم راضی‌تر هستید. حالا دست پیش را می‌گیرید که یادمان برود مردم از حقد و کینه شما و کارهای شما به گزینه هاشمی‌رفسنجانی پناه بردند. آقای احمدی‌نژاد! بفهمید که هرچقدر هم به صورت این و آن پنجه بکشید یادمان نمی‌رود که وضع موجودمان را مرهون شما و دوستان‌تان هم هستیم. دست‌مریزاد.
خبرت هست که مرغان سحر می‌گویند
آخر ای خفته سر از خواب جهالت بردار

http://www.SecretNews.ir/fa/News/495766/آقای-احمدی-نژاد-یادتان-می-آید؟
بستن   چاپ