اخبار محرمانه
مدیرکل هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت کار خبر داد:
برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی کار ایران
شنبه 9 اسفند 1399 - 13:27:04
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - محمودی سفیدکوهی از برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی کار ایران از 13 تا 16 اسفند ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حسین محمودی سفیدکوهی مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با بیان این خبر افزود چهارمین نمایشگاه بین المللی کار ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با مدیریت اجرایی مرکز کار ایران برگزار می‌شود .
وی با بیان اینکه این نمایشگاه با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، افزود: چهارمین نمایشگاه بین المللی کار تهران از سوی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود .
محمودی هدف از برگزاری این نمایشگاه را رویارویی مستقیم کارفرمایان و کارجویان دانست و افزود: حمایت از استارت آپ ها و پروژه های دانش بنیان و ایجاد تعاملات بین المللی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است .
وی خاطرنشان کرد علاقه‌مندان برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند با دبیرخانه آن به شماره 88883653 تماس گرفته یا برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای نمایشگاه به نشانی http://www.iranjobex.com مراجعه کنند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/493910/برگزاری-چهارمین-نمایشگاه-بین-المللی-کار-ایران
بستن   چاپ