اخبار محرمانه
حسرت زنی که نتوانست لحظه مرگ مادرش را در آغوش بکشد
چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 19:14:40
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / زنی که به دلیل شیوع کرونا و رعایت آیین نامه ‎های بهداشتی نتوانسته بود مادر پیر خود را در لحظات آخر زندگی‎اش در آغوش بگیرد، از این قانون وضع شده در خانه سالمندان شکایت کرد.مادر لورنا که از سال‎ها پیش دچار فراموشی شده بود، در یک مرکز مراقبت از سالمندان نگهداری می‎شد. به گفته لورا، یک روز از خانه سالمندان با او تماس گرفتند و گفتند که مادرش احتمالا تا چند ساعت آینده فوت می‎کند و او می‎تواند در لحظات آخر مادرش را از دور ببیند. 
لورنا خود را به این مرکز رسانده و وارد اتاقش مادرش می‎شود، او بدون اینکه در را قفل کند، کنار مادرش دراز کشیده و او را در آغوش می‎گیرد، در این لحظه پرستاران این مرکز وارد اتاق شده و برای جلوگیری از انتقال کرونا، به اجبار لورنا را از مادرش جدا کرده و او را از این مرکز بیرون می‎کنند. لورنا با ناراحتی مجبور به ترک محل شده و ساعاتی بعد نیز خبر فوت مادرش را به او می‎رسانند.
او که گویا روزها و ساعت‎های سختی را سپری کرده است اکنون به این قانون معترض بوده و معتقد است سالمندان این روزها در غربت و تنهایی خود بی رحمانه از دنیا می‎روند و اجازه دیدن فرزندان خود را ندارند. لورنا مسبب این بی‎رحمی را دولت دانسته و از این وضع شکایت کرده است. مسئولان مرکز نگهداری از سالمندان اما این قانون را تنها برای حفظ سلامتی خود آنان دانسته‌اند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/492481/حسرت-زنی-که-نتوانست-لحظه-مرگ-مادرش-را-در-آغوش-بکشد
بستن   چاپ