اخبار محرمانه
اقدامات مهم بیمه ای و درمان در کمیته مشترک بیمه و درمان تامین اجتماعی استان البرز بررسی شد
چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 10:28:13
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - کمیته مشترک بیمه و درمان تامین اجتماعی استان البرز با هدف بررسی و ارائه گزارش ها و اقدامات حوزه تامین اجتماعی در بخش بیمه ای و درمان جامعه کارگری وبازنشستگان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ،کارورفاه اجتماعی استان البرز ، در ابتدای این نشست ابوالحسن قورچیان ، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان در خصوص این کمیته بیان کرد: کارکنان بخش درمان این استان با ایثار و از خود گذشتگی خویش خدمات ارزنده ای را به جامعه هدف ارائه می دهند.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان ، اقدامی بزرگ و مهمی بود که سالها آرزوی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی بوده و گام های خوبی در این راستا برداشته شد و امیدواریم در سال های بعد با همدلی ادامه یابد .
قورچیان با اشاره به خدمات گسترده الکترونیکی سازمان و اجرای طرح مهم 3070 و همچنین استقرار نسخه الکترونیک در البرز اظهار کرد: طرح نسخه الکترونیک و طرح 3070 اقدامات بسیار بزرگ و ارزنده ای هستند که اجرای آنها نیاز به شهامت و جسارتی داشت که گام اساسی آن توسط مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی برداشته شد و تمامی مدیران و کارکنان در بدنه سازمان و همچنین در استان ها لازم است از این طرح های مهم و ملی حمایت کنند هم اکنون علاوه بر اینکه نسخه الکترونیک در حال اجراست و 20 خدمت در حال ارائه خدمات الکترونیک در استان بوده و تا بهمن ماه شاهد تحقق 10 خدمت الکترونیک دیگر نیز خواهیم بو.
وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در جهت گسترش این خدمات الکترونیک قدم برداریم و آموزش طرح 3070 پیشنهاد بسیار خوبی است که از سوی کانون های بازنشستگی استان مطرح می شود .

http://www.SecretNews.ir/fa/News/492133/اقدامات-مهم--بیمه-ای-و-درمان-در-کمیته-مشترک-بیمه-و-درمان-تامین-اجتماعی-استان-البرز-بررسی-شد
بستن   چاپ