اخبار محرمانه
احتمال شکست دوباره طرح محاکمه ترامپ در سنای آمریکا
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 11:36:38
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / بیش از یک سوم جمهوری‌خواهان با محاکمه رئیس‌جمهور پیشین آمریکا مخالف هستند که این می‌تواند مقدمه شکست طرح استیضاح او در سنا را فراهم کند.
به نقل از شبکه خبری سی ان ان، در حالیکه کمتر از یک هفته تا آغاز به کار جلسه محاکمه دونالد ترامپ در سنای آمریکا باقی مانده، به نظر می‌رسد این طرح نتواند آرا لازم برای تصویب را از آن خود کند.
به نظرمی رسد که طرح محاکمه رئیس جمهور پیشین آمریکا با مخالفت برخی از همه حزبی‌های او همراه شده است. سی ان ان می‌نویسد بیش از یک سوم جمهوری خواهان مخالف استیضاح ترامپ هستند. این در حالی است که طرح دموکرات‌ها برای محاکمه ترامپ به همراهی دست کم 17 جمهوری خواه نیاز دارد تا بررسی آن در ماه فوریه در سنا آغاز شود.
رند پال، سناتور جمهوری خواه که با استیضاح ترامپ به شدت مخالف است با استناد به بررسی خود و اینکه 45 نماینده هم حزبی دیگر نیز مخالف جنین اقدامی هستند، طرح استیضاح را در بدو ورود شکست خورده توصیف کرد. سناتور‌های جمهوری خواه میت رامنی، از یوتا، بن ساس، از نبراسکا، سوزان کالینز از، مین، لیزا مورکوفسکی از آلاسکا و پت تومی از پنسیلوانیا به استیضاح ترامپ رای مثبت دادند.
با این حال کلیات طرح استیضاح رئیس جمهور پیشین آمریکا در مجلس سنا به تصویب رسید. بر این اساس، مجلس سنا با 83 رای موافق و 17 رای مخالف طرح محاکمه ترامپ و مقررات مربوط به آن را تصویب کرد. جلسه بعدی سنا برای ادامه استیضاح ترامپ به روز سه شنبه 9 فوریه موکول شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/472077/احتمال-شکست-دوباره-طرح-محاکمه-ترامپ-در-سنای-آمریکا
بستن   چاپ