اخبار محرمانه
همه چیز درباره مرکز توسعه اکوسیستم نوآوری صنعت "گاز متان"
سه شنبه 7 بهمن 1399 - 23:51:02
اخبار محرمانه - آخرین خبر/مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در بیست و پنجمین نمایشگاهبین‌المللی نفت و گاز و پتروشیمی، آینده صنعت گاز کشور را در گرویتولید مستمر و پایدار در کنار مدیریت مصرف نوآورانه عنوان کرد. 
مهندس حسن منتظر تربتی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به سخنان وزیر نفت گفت: در صحبت‌های وزیر محترم نفت، یک موضوع به طور ویژه مطرح شد و آن هم بهینه‌سازی مصرف انرژی بود. حسن منتظر با تاکید بر اینکه شرکت ملی گاز ایران همواره به موازات بحث پایداری شبکه بر روی بحث مدیریت مصرف هم تلاش و تمرکز داشته است گفت: یکی از موضوعاتی که در نمایشگاه باید مطرح باشد بحث استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و اکوسیستم‌های نوآور برای موضوع مدیریت مصرف است. در همین راستا اقدام به ایجاد یک اکوسیستم با نام متان ( مرکز توسعه اکوسیستم‌های نوآور) در بحث صنعت گاز کرده‌ایم. 
معاون وزیر نفت با دعوت از شرکت‌های دانش بنیان برای همکاری در موضوع اکوسیستم بهینه‌سازی گفت: با هماهنگی‌هایی که در حال حاضر در نمایشگاه صورت می‌گیرد از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان و توانمندی‌های داخل کشور دعوت می‌کنیم که برای این اکوسیستم ثبت‌نام کنند تا بتوانیم از طریق ارتباط و شبکه‌سازی در این زمینه شاهد اتفاقات خوبی در سال آینده باشیم و تلاش‌های خوب، دائم و پایدار در موضوع بهینه‌سازی انجام دهیم. 
مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در پایان گفت: باز هم تاکید می‌کنمموضوع تولید گاز به تنهایی (حتی با اینکه دومین ذخایر گازی در جهان را دارا هستیم)، تکاپوی نیاز مصرف را نخواهد کرد و آینده اقتصاد کشور و آینده صنعت گاز کشور در گروی این 2 موضوع است: 1- تولیدمستمر و پایدار 2- بهینه‌سازی با تفکر نوآورانه

http://www.SecretNews.ir/fa/News/471862/همه-چیز-درباره-مرکز-توسعه-اکوسیستم-نوآوری-صنعت-"گاز-متان"
بستن   چاپ