اخبار محرمانه
آخرین وضعیت اصولگرایان برای 1400؛ متکی رئیس شد
شنبه 27 دي 1399 - 22:58:07
اخبار محرمانه - نامه نیوز / سخنگوی جامعه روحانیت مبارز درباره تصمیم گیری برای اختصاص سه کرسی در شورای عالی وحدت به شورای ائتلاف اظهار کرد: قبلا صحبت از عضویت 2 نماینده از شورای ائتلاف در شورای عالی وحدت بود، حالا به شورای ائتلاف 3 کرسی پیشنهاد شده است تا مجموعه شورای عالی وحدت تقریبا یکپارچه شود اما نمی دانم این پیشنهاد مورد پذیرش شورای ائتلاف قرار گرفته است یا خیر.
شورای وحدت فرایند همگرایی بین نیروهای اصولگرا و انقلابی را پیش می برد و برای رسیدن به اجماع اجماع پیشنهاد ویژه ای را به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب داده است.
حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم درباره ترکیب شورای عالی وحدت گفت: اعضای هیأت عالی شامل آیت الله موحدی کرمانی، آقایان پورمحمدی، سیدرضا تقوی و محمدحسن ابوترابی فرد از جامعه روحانیت، آقایان محمدرضا باهنر، منوچهر متکی، اسدالله بادامچیان، شهاب الدین صدر و عبدالحسین روح الامینی از احزاب، آقای حسین الله کرم از «مجموعه پیشکسوتان جبهه و جنگ» و سیدمحمد حسینی از تشکل اساتید هستند.
این فعال اصولگرا افزود: البته «جامعه مدرسین»، «جبهه پایداری»، «هیئات رزمندگان»، «زنان» و «دانشجویان و جوانان» نیز قرار است نمایندگان خود را در آینده مشخص کنند که در مجموع تعداد اعضای شورای عالی 17 نفر می شود.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز درباره تصمیم گیری برای اختصاص سه کرسی در شورای عالی وحدت به شورای ائتلاف اظهار کرد: قبلا صحبت از عضویت 2 نماینده از شورای ائتلاف در شورای عالی وحدت بود، حالا به شورای ائتلاف 3 کرسی پیشنهاد شده است تا مجموعه شورای عالی وحدت تقریبا یکپارچه شود اما نمی دانم این پیشنهاد مورد پذیرش شورای ائتلاف قرار گرفته است یا خیر.
وی درباره هماهنگی شخصیت های اصولگرای در مظان کاندیداتوری اظهار کرد: هیأت اجرایی به ریاست آقای منوچهر متکی تشکیل شد و قرار است درباره این موضوعات تصمیم گیری کند.
مصباحی مقدم درباره درخواست رسمی شورای عالی وحدت از آیت الله رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری توضیح داد: هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/464165/آخرین-وضعیت-اصولگرایان-برای-1400؛-متکی-رئیس-شد
بستن   چاپ