اخبار محرمانه
افزایش بیش از 20 درصدی تولید گوگرد در پالایشگاه ایلام
چهارشنبه 24 دي 1399 - 18:43:10
اخبار محرمانه - مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: تولید گوگرد از ابتدای امسال تاکنون نسبت به زمان مشابه پارسال بیش از 20 درصد افزایش یافته است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، روح‌الله نوریان در این باره اظهار کرد: با توجه به کیفیت و خلوص بالای گوگرد تولیدی در این پالایشگاه و برای جلوگیری از آسیب به محیط زیست حین فرآیند تولید، عرضه آن بیشتر به‌ صورت دانه‌بندی‌شده، انجام می‌شود.
وی ادامه داد: گوگرد تولیدی این شرکت به واسطه فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه بازاریابی و ارتقای جایگاه آن، در بازارهای داخلی با بالاترین قیمت در داخل کشور نسبت به محصولات مشابه تولیدی دیگر پالایشگاه‌ها از سوی خریداران در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس کالا و به صورت مستقیم از پالایشگاه خریداری می‌شود.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: مهندسی فروش در جهان امروز بر این ایده متکی است که مشتری‌ها در شرایط برابر محصولاتی را خریداری می‌کنند که کیفیت و کارایی بالاتری داشته باشند، راهبرد بخش فروش امور پیمان‌های پالایشگاه گاز ایلام نیز روی بهبود مستمر، شناسایی مشتریان و نیازهای آنها و سرانجام تعریف روش‌های فروش متمرکز می‌شود.
نوریان با تاکید بر اینکه برنامه تولید گوگرد بنتونیتی که حاصل آن تکمیل زنجیره تولید، کسب ارزش افزوده بیشتر، تنوع محصول و دستیابی به بازارهای جدید است در برنامه تولید آینده است، گفت: در این باره ارتباط دوسویه مناسبی با مشتریان تعریف شده که طبق نیازهای آنها برنامه تولید و فروش برنامه‌ریزی می‌شود.
وی یادآور شد: با مجموعه اقدام‌های انجام‌شده، درآمد فروش گوگرد امسال از نظر ارزش ریالی بیش از 58 درصد نسبت به مدت مشابه سال 98 افزایش یافته است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/462245/افزایش-بیش-از-20-درصدی-تولید-گوگرد-در-پالایشگاه-ایلام
بستن   چاپ