اخبار محرمانه
«جنگل یادبودها»، قربانی حمل و نقل سریع السیر شد!
پنجشنبه 13 آذر 1399 - 01:41:32
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / پدر و مادری که پس از فوت دخترشان براثر بیماری مادرزادی، حدود 11 سال پیش درختی را به عنوان یادبود پس از مرگ، در زمین اهدایی از طرف یک مرکز خیریه کاشته بودند، بعد از سر زدن به آن زمین با درختان تخریب و قطع شده مواجه و بسیار شوکه شدند.
به گفته ایوون، 46 ساله، مادر آلانیا ، این دختر از زمان تولد خود به نوعی بیماری مادرزادی مبتلا بوده و چند سال از عمر کوتاه خود را با همین معلولیت جسمانی سر کرده، اما سرانجام در سال 2009 براثر عفونت شدید قفسه سینه، جان خود را از دست می‎دهد.

اخبار محرمانه


یک مرکز خیریه، جهت التیام حال خانواده‌های این بیماران، زمینی را به آن‎ها اهدا کرده بوده تا با کاشت درخت و سنگ یادبود برای عزیزان از دست رفته‌شان یاد آن‌ها را گرامی‎ دارند. اما والدین آلانیا به عنوان یکی از این خانواده‌ها، زمانی که در سالروز مرگ دخترشان برای سر زدن به درختی که 11 سال پیش کاشته بودند، به زمین اهدایی می‎روند با صحنه ناراحت کننده‌ای مواجه می‎شوند.

اخبار محرمانه


اخبار محرمانه


بر اساس گفته‎های خانواده آلانیا، تمام درختان این منطقه به منظور ایجاد خط ریلی قطار سریع السیر قطع شده و ماشین‌های حامل درختان کوچک و بزرگ در حال خروج از منطقه بوده‌اند. پس از آن، این خانواده شکایت خود را از چنین اتفاقی علنی کرده و به برداشتن سنگ و درخت یادبود دخترشان به شدت اعتراض کرده‌اند.

اخبار محرمانه


اخبار محرمانه


در حال حاضر، آن مرکز خیریه وارد جریانات پیش آمده شده و مذاکراتی برای برگرداندن زمین‎ها و درختان، میان آن‌ها و شرکت ریل سازی برقرار است. هنوز نتیجه قطعی از این مذاکرات مشخص نیست، اما مرکز خیریه سعی دارد با گرفتن تعهد از تخریب کنندگان «جنگل یادبود» ، آن را به خانواده‌های داغدیده بازگرداند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/436250/«جنگل-یادبودها»،-قربانی-حمل-و-نقل-سریع-السیر-شد!
بستن   چاپ