اخبار محرمانه
راجع به یک تهمت به ظریف / دوستان انقلابی‌نما! اگر دین ندارید، لااقل بدانید که در عصر ارتباطات زندگی می‌کنید!
چهارشنبه 12 آذر 1399 - 19:28:23
اخبار محرمانه - سهراب زند: گفته‌اند: "ظریف: سی سال است با بایدن دوست هستم!" بعد هم می‌گویند: "بایدن: سی سال است که با نتانیاهو دوست هستم!" وا انقلابا وااسلاما! ببینید که چه کسانی بر ما حاکم هستند؟! ظریف گفته با بایدن دوستم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سهراب زند: گفته‌اند: "ظریف: سی سال است با بایدن دوست هستم!"
بعد هم می‌گویند: "بایدن: سی سال است که با نتانیاهو دوست هستم!"
وا انقلابا وااسلاما! ببینید که چه کسانی بر ما حاکم هستند؟!
ظریف گفته با بایدن دوستم؟
بله! یک دروغ عریان که بحمدالله بعضا مدعیان ارزش ها و اسلام به آن مبتلا هستند.
خبرنگار از شناخت ظریف از باید سخن می‌گوید.
ظریف در پاسخ می‌گوید: «من آقای بایدن را بیش از 30 سال است که "می‌شناسم" هم از دور کارش را پیگیری کرده‌ام و هم زمانی که سفیر بودم در سازمان ملل متحد، ایشان به عنوان رئیس کمیته سیاست خارجی سنای امریکا بارها به نیویورک آمده و من در محل اقامتگاه سفیر ایران در نیویورک با ایشان دیدار داشتم. در چارچوب اجازه‌هایی که داشتم و هیچ‌کدام این دیدارها محرمانه هم نبوده است. ایشان بالاخره آدم کهنه‌کاری در سیاست خارجی است و تازه‌کار نیست. احساس من این است که بهتر از آقای ترامپ تحولات بین‌المللی را درک می‌کند و می‌فهمد که محدودیت‌های امریکا در این شرایط چیست.
بعضی اظهاراتی که اخیراً ایشان و دیگران داشتند نشان دهنده این است که می‌فهمند یکجانبه‌گرایی پاسخگوی شرایط جهان امروز نیست. باید در عمل دید که چگونه عمل می‌کند. طبیعتاً تصور این است که ایشان روش آقای ترامپ را قبول ندارد. یعنی حوزه تخصصی آقای بایدن بیش از هر چیزی سیاست خارجی است و حوزه اختلاف فکری شخصی او با ترامپ همین حوزه است.
البته اختلاف حزبی و تفکر سیاسی هم دارند درباره مسائل مختلف. توقع می‌رود بایدن سیاست‌های عاقلانه‌تری را دنبال کند "ولی باید منتظر بمانیم و ببینیم".»
دوستان انقلابی‌نما! اگر دین ندارید، لااقل بدانید که در عصر ارتباطات زندگی می‌کنید!

http://www.SecretNews.ir/fa/News/435971/راجع-به-یک-تهمت-به-ظریف---دوستان-انقلابی‌نما!-اگر-دین-ندارید،-لااقل-بدانید-که-در-عصر-ارتباطات-زندگی-می‌کنید!
بستن   چاپ