اخبار محرمانه
بالاگرفتن نقدها به سریال‌های رمضانی
پنجشنبه 30 فروردين 1403 - 20:24:27
اخبار محرمانه - مهر / پربیننده شدن «نون.خ» با کارگردانی آقاخانی، نقد به سریال های رمضانی، مرجعیت صداوسیما در گرو شبکه های اجتماعی و پخش سریال «هیس هیچی نیس» اخبار مهم این هفته تلویزیون بود.
«هفت روز سیما» عنوان یک بسته خبری-تحلیلی است که در پایان هر هفته به بازخوانی متن و حاشیه اتفاقات خبری صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی می‌پردازد. همچنین در این بسته، نیم‌نگاهی هم به شایعات و اخبار غیررسمی داریم و در تلاش هستیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن از مهمترین اخبار هفته در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی باخبر شوید.
چهره هفته؛ سعید آقاخانی
این روزها «نون.خ» رکورد پربیننده ترین اثر تلویزیون را در اختیار دارد. سریالی که در چند فصل ساخته شده است و سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال با شخصیت محبوب نورالدین خانزاده به خوبی توانسته نبض مخاطب را به دست بگیرد.
در نظرسنجی اخیر سازمان این سریال توانسته بیش از 41 درصد بیننده داشته باشد و در صدر سریال های رمضانی قرار بگیرد. این سریال در جایی به این نقطه رسیده است که بعد از ایام شب قدر هم روی آنتن رفت و سریال های رمضانی این فرصت را داشتند که بخشی از مخاطبان را از ابتدای رمضان به خود جذب کنند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/1221213/بالاگرفتن-نقدها-به-سریال‌های-رمضانی
بستن   چاپ