اخبار محرمانه

آخرين مطالب

درکو: بهترین تولید کننده درب ضد حریق سیاسی

درکو: بهترین تولید کننده درب ضد حریق
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: امروزه تعداد مجموعه‌های تولید کننده درب ضد حریق بالا رفته است، چراکه اکثریت ساختمان‌های مسکونی، اداری یا تجاری برای بخش‌هایی از لابی یا درب ورودی خود به درب ضد حریق نیاز دارند. از طرفی با توجه به قابلیت‌ها و مزایای انواع درب‌های ضد حریق میزان تقاضای آن بسیار زیاد می‌باشد، اما برای خرید درب با کیفیت و ساخته شده بر اساس استانداردهای جهانی می‌بایست بهترین تولید کننده درب ضد حریق را شناسایی کنید. در واقع برای خرید این نوع درب لازم است، ویژگی‌هایی بهترین درب را بدانید تا بتوانید با خیالی آسوده خرید نمائید. پس ادامه‌ی مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید.
درب ضد حریق چگونه تولید می‌شود و چه مزایایی دارد؟
همان طور که از نام این نوع درب مشخص است، در تولید آن از متریالی استفاده می‌کنند که در صورت بروز آتش سوزی به هیچ وجه دچار حریق نشود. برای ساخت درب‌های ضد حریق از ورق‌های روغنی و گالوانیزه استفاده می‌کنند که ضخامتی در حدود 1.5 تا 2 میلی متر داشته باشد. عموماً برای طراحی ظاهری این نوع درب‌ها از متریال مختلفی مثل شیشه هم استفاده می‌کنند، که بسته به خلاقیت سازنده دارد. تولید کننده درب ضد حریق برای ساخت آن از تکنیک‌ها، دستگاه‌ها و متریالی استفاده می‌کند که موفق به اخذ تاییدیه آتش نشانی شود؛ چراکه تنها درب ضد حریق با تاییدیه آتش نشانی مورد اطمینان می‌باشد. نصب این نوع درب‌ها مزیت‌های بسیاری دارد که برخی از آن‌ها عبارت هستند از:
امکان نصب در بخش‌های مختلف ساختمان اعم از درب واحد، درب لابی، درب ورودی و... ممانعت از ورود دود یا آتش به داخل واحد در صورت بروز آتش سوزی دسترسی بسیار راحت و امکان فرار آسان در صورت لزوم مقاومت و طول عمر بالا و عایق صدا و... بنابراین به وضوح روشن است که خرید درب ضد حریق برای حفاظت از جان ساکنین یک ساختمان ضرورت دارد و هیچ پیمانکار یا سازنده‌ای نباید درب‌های دیگر را جایگزین درب‌های از نوع ضد حریق کند.
باید این را بدانید که درب های ضد حریق از یک سری اجزای واحد ساخته شده است که همگی نسوز می باشند. اما به طور عمده یک مواد و یا قطعاتی هستند که بیشتر دیده می شوند و نقش اساسی تری دارند. از جمله مواد تشکیل دهنده ی درب ضد حریق می توان به موارد زیر اشاره نمود:
لاستیک های نسور جک آرام بند لنگه درب فلزی دستگیره درب ضد حریق پشم سنگ نسوز چهارچوب فلزی لولا اسکلت تقویتی در داخل لنگه ها انواع مختلف درب‌های ضد حریق
طبیعتاً یک تولید کننده با تجربه و دانش بالا تلاش می‌کند تا انواع مختلفی از درب را تولید نماید تا مورد پسند مشتریان واقع شود. به عبارت دیگر تولید کننده درب ضد حریق برای مکان‌های مختلف درب‌های متفاوتی تولید می‌کند تا به صورت اختصاصی برای فضای مورد نظر مناسب باشد. به همین جهت این نوع درب‌ها در انواع درب ضد حریق شیشه دار، درب خروج اضطراری، درب‌های ضد حریق بیمارستانی و درب‌های ضد حریق با دریچه هوا تولید و عرضه می‌شوند که افراد یا مجموعه‌ها بسته به مکان نصب می‌توانند مناسب‌ترین مدل را خریداری نمایند. برای مشاهده لیست قیمت و خرید درب ضد حریق روی لینک زیر کلیک کنید:
https://doorcoo.ir/product-category/درب-ضد-حریق/
به طور کلی همه‌ی انواع این نوع درب‌ها بر اساس استانداردهای ارائه شده توسط سازمان آتش نشانی ساخته می‌شوند و دارای گواهینامه‌های استاندارد ارائه می‌شوند تا مشتری به اصالت و کیفیت آن اذعان داشته باشد. در واقع برای خرید درب ضد حریق با تاییدیه آتش نشانی می‌بایست از تولید کننده‌ای خرید کنید که به صداقت و حرفه‌ای بودن در کار ایشان اطمینان داشته باشید.

اخبار محرمانه


قیمت درب ضد حریق چقدر است؟
از آنجا که درب‌های از نوع ضد حریق دارای تنوع بالایی می‌باشند و از اجزاء کاملاً نسوز و بسیار با کیفیتی تولید می‌شوند، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. قیمت درب ضد حریق در مقابل امنیت و آرامشی که در زمان بروز حادثه آتش سوزی به وجود می‌آورد، خیلی بالا محسوب نمی‌شود. از طرفی اگر به عنوان پیمانکار برای ساختمان‌های در حال ساخت خود اقدام به خرید نمائید، با قیمت بهتری خرید خواهید کرد. برخی از اجزاء درب‌ که تولید کننده درب ضد حریق در ساخت آن به کار می‌برد شامل: دستگیره و لاستیک دور درب نوز، پشم سنگ نسوز، لولا و چارچوب مقاوم و فلزی، جک آرام بند درب و... می‌شود که هر یک به تنهایی دارای قیمت بالایی هستند. اگر قصد خرید از یک تولید کننده داخلی را داشته باشید، می‌توانید انواع درب را با قیمت‌های بهتری خریداری کنید. با توجه به این که متریال در انواع درب باهم تفاوت دارد، تنها می‌توان گفت قیمت‌ها از 27.000.000 ریال به بالا می‌باشد.
برای نصب درب، نصاب متخصص بیاورید!
بدون شک تولید کنندگان در حوزه ساخت انواع درب از جمله ضد حریق از دانش و توانایی بالایی برخوردار هستند، اما پس از ساخت برای نصب هم می‌بایست نصاب خبره‌ای را انتخاب کنید. چنانچه افراد متخصص در زمینه نصب درب‌ از سوی تولید کننده درب ضد حریق به شما معرفی شود، فرآیند نصب با سرعت بالا صورت می‌پذیرد. پس این کار حساس و مهم را به دست هر فرد بدون تجربه‌ای محول نکنید تا از بروز ضرر و زیان‌های بسیار جلوگیری کرده باشید.
ایمن درب سروش
این شرکت جهت فروش و معرفی محصولات خود و انجام تعهدات خود جهت تحویل به موقع کالا و تحویل تاییدیه های درب ها نیاز به یک شرکت قوی و با تجربه و سواد کاری و فنی بالا داشت . از این رو با گروه صنعتی درکو با داشتن کادری مجرب در فروش ، تحویل، کارشناسی فنی و نصب که سابقه بالایی را در این امر دارا می باشد قرارداد انحصاری نمایندگی فروش خود را آغاز کرد. گروه صنعتی درکو در زمینه درب های مقاوم حریق با سابقه بیش از یک دهه، توانایی بالایی را در انجام این امر دارا می باشد .

اخبار محرمانه


وبسایت گروه صنعتی درکو به آدرس https://doorcoo.ir مرجع مناسب برای افرادی است که در شهرستان‌هایی غیر از تهران قصد خرید از تولید کننده درب ضد حریق با قیمت متناسب را دارند. برای خریدی مطمئن و آگاهانه می‌توانید به صورت آنلاین مشاوره دریافت کنید و سپس خرید خود را ثبت کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما برسد. شما از طریق راه های زیر می توانید با درکو در ارتباط باشید:
آدرس : تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از سلیمی جهرمی، پلاک 151، واحد 6
تلفن : 44978975 21 98+ | 44978974 21 98+
موبایل : 9123931009-9125464081 درب اتاق سرور و ضد حریق
موبایل : 09128332690 درب ضد سرقت و داخلی
ایمیل : info@doorcoo.com
فکس : 02144978962

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/621471/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

واکنش وزارت خارجه ایران به اقدام آمریکا برای تمدید تحریم نفتی ونزوئلا

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد

رسانه صهیونیستی: نتانیاهو یک آدم حراف و طبل تو خالی از کار درآمد

تصویب چهاردهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه

تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات

دارندگان کارت سوخت بخوانند

حزب‌الله: از رویارویی با اسرائیل و حمایت غزه عقب نمی‌کشیم

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

فامیل دور و بچه‌ش و ببعی قاچاقی میخوان برن ترکیه

بلایی که مهسا طهماسبی سر گربه های محله آورده

پیش بینی بورس هفته اول اردیبهشت 1403

مرزبندی استان‌های کشور در بازار مسکن

شهادت فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس

حمله مقاومت فلسطین به شهرک «سدیروت»

خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ

شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری

سلمان: در باز است، باز پرنده است، پس در پرنده است!

وقتی نمیتونی دو دقیقه ساکت بشینی

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: مسئولان متوجه اطرافیان کذاب و هتاک باشند

قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل‌کشی اسرائیل در غزه

عراق از حملات امروز به اصفهان ابراز نگرانی کرد

هشدار صندوق بین‌المللی پول نسبت به تبعات تصرف دارایی‌های روسیه

وقتی هیچی از هنر نقاشی نمیدونی

دابسمش علی لهراسبی برای مخاطبانش

واکنش معنادار وزیر روحانی درخصوص تذکر دفتر رهبری به مسئولان بخاطر رفتار بی‌قاعده در حجاب

پیش‌بینی قیمت دلار 1 اردیبهشت 1403

پیشرفت در مذاکرات صلح باکو و ایروان

اظهارات لاوروف درخصوص صحبت‌های جنجالی بورل

شیرین: تا وقتی بله نگفته بودیم، هیشکی قصد ازدواج نداشت حالا همه میخوان زن بگیرن!

وقتی ناراحتی از اینکه مخ زن خودت رو زدی

راهپیمایی تهرانی‌ها در حمایت از عملیات «وعده صادق»

لاوروف: روسیه از طریق کانال‌های دیپلماتیک به اسرائیل اطلاع داده که ایران خواهان افزایش درگیری نیست

ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

شمار شهدای غزه از 34 هزار نفر گذشت

اوربان: اروپا یک قدم تا ارسال سرباز به اوکراین فاصله دارد

رپ خوانی بحرانی برای سید جواد هاشمی

روایت سفیر ایران در فرانسه از ماجرای تهدید به انفجار یک فرد در مقابل کنسولگری ایران

فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد

تهدید داخلی معادن بیشتر است یا خارجی؟

درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان

اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد

لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم

ناتو تعداد بیشتری سامانه پدافند هوایی به اوکراین ارسال می کند

سرقت 250 هزار سند در حمله هکری «انانیموس» به ارتش رژیم صهیونیستی

استوری جدید و متفاوتی که منوچهر هادی منتشر کرد

چهره ها/ تغییر چهره «گلنار» سریال گیلدخت بعد از 3 سال

ببعی به زبان ترکی هم مسلطه!

چهره ها/ سلفی جالب نصرالله رادش و همسرش وایرال شد

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی