اخبار محرمانه

آخرين مطالب

مرکز جامع سرویس و نگهداری و تعمیر یوپی اس در تهران سیاسی

مرکز جامع سرویس و نگهداری و تعمیر یوپی اس در تهران
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: این روز ها به دلیل تجربه هایی که به دلیل قطعی برق به دست آمده است بسیاری با مشکلاتی مواجه شده اند. مشکلاتی از قبیل قطعی برق و وسانات ایجاد شده بر روی برق شهر که در سراسر کشور وجود دارد باعث آسیب دیدگی تجهیزات برقی و وسایل برقی خانگی و صنعتی مانند کامپیوتر ، تلویزیون و یخچال و... می شود.
یوپی اس چیست؟
مشکلاتی که نام برده شده لند از بزرگترین و مهم ترین مشکلات موجود در استفاده از برق شهری می باشد. برای رفع مشکلات گفته شده می توان از تجهیزات جدید و متفاوتی همچون موتور برق، استابیلایزر و... می توان استفاده کرد؛ ولی هر کدام ازاین روشها نیز مشکلات و معایب خاص خود را دارد. برای مثال می توان گفت استفاده از موتور برق به دلیل سر و صدای بسیار آن که بسیار زیاد است و مدت زمان کمی برق دهی دارد توصیه نمی شود.
استابیلایزر ها در صورتی که جریان برق متصل باشد نوسانات آن را حفظ کرده و جریان برق با ولتاژ ثابتی ایجاد می کند اما نکته ای که وجود دارد این است که استابیلایزر در صورت قطعی جریان برق هیچ کارایی ندارد چراکه فقط به عنوان یک تنظیم کننده ی جریان برق استفاده می شود. استابیلایزر توانایی حذف پرش های ناگهانی، اختلالات و نویز برق شهر را متاسفانه دارا نمی باشند وهمچنین به طور کامل قادر به حل مشکلاتی مانند قطعی و نوسانات برق نیز نیستند. راه دیگر که برای رفع مشکلات برقی می توان از آن استفاده کرد که هم مزایای روش های پیشین را دارد و هم معایب آن ها را ندارد یو پی اس می باشد که یک نوع منبع تغذیه اضطراری بی وقفه و بدون هیچگونه قطعی می باشد. یو پی اس در هنگام قطعی برق میزان جریان برق مورد نیاز دستگاه های مصرف کننده را تامین می کند.
یو پی اس معمولا دارای سه بخش می باشد:
تثبیت کننده (استابیلایزر) شارژر اینورتر روش کار یوپی اس
هنگامی که ولتاژ برق شهر در حالت عادی و نرمال باشد دستگاه یو پی اس این جریان برق را به سمت خروجی هدایت کرده و دستگاه های مصرف کننده را تغذیه می کند. هنگام وجود داشتن نوسان در ولتاژ برق به هر دلیلی دستگاه یوپی اس به کمک استابیلایزر درون خود جریان ثابتی تولید می کند. به عنوان مثال در اوایل شب حوالی ساعت هشت که مصرف کننده ها افزایش می یابند ولتاژ برق شهر افت می کند. در این حالت یو پی اس با استفاده از استابیلایزر برق شهر را یکنواخت و خروجی برق را اصلاح می‌کند.
هنگامی که میزان ولتاژ برق شهری از 220 ولت پایین تر می آید و به اصطلاحی افت ولتاژ دارد این دستگاه از این وسیله محافظت می کند و ولتاژ آن را به 220 ولت می رساند. استابیلایزر ها با روشهای مختلفی ساخته می شود. استابیلایزرها در صورت وجود برق شهر می توانند تغییرات ولتاژ در حد 140 الی 240 ولت را نیز جبران بکنند. اگر ولتاژ برق شهری از حدود ولتاژ برق استابیلایزر فراتر رود هنگامی که ولتاژ برق شهری از محدوده ی ولتاژ استابیلایزر که حداقل 140 و حداکثر 240 وات می باشد خارج می شود و برق خروجی دستگاه قطع می شود از آسیب دیدگی آنها جلوگیری می کند.

اخبار محرمانه

وظیفه یوپی اس
در هنگام متصل بودن جریان برق شهری دستگاه یو پی اس باتری خود را شارژ می کند و همواره باتری رررا در حالت شارژ نگهدداری می کند و پس از قطعی برق دستگاه های متصل به خود را محافظت کرده و اجازه نمی دهد افت ولتاژ داشته باشند و یا حتی دچار افزایش ولتاژ شوند. اگر به دلایلی برق شهر افت شدیدی کند که استابیلایزر قادر به تصحیح آن نباشد یا برق شهر درجا قطع شود، اینورتر دستگاه یو پی اس برق مستقیم باتری را به برق متناوب 220 ولتی تبدیل خواهد کرد و مصرف کننده ها را تغذیه می کند. عملیات تغذیه دستگاه های متصل به یو پی اس با سرعت بالا انجام می شود به گونه ای که دستگاه ها متوجه قطعی برق نمی شوند و به کار خود ادامه می دهند.
با توجه به مطالب بالا مزایای استفاده از دستگاه یو پی اس را می توان به شرح زیر خلاصه نمود:
حذف نوسانات برق شهر عدم قطع برق حذف نویز حذف اختلالات شبکه عدم آلودگی صوتی نکات مهم در نگهداری یو پی اس
چندین عامل تاثیر گذار در نگهداری و نصب یو پی اس دارای اهمیت می باشد در هنگام نصب یو پی اس برای این که تعمیر یو پی اس، نگهداری، نصب آن راحتر صورت پذیرد کابینت یا محل نصب آن را و یا خود آن را همیشه با فاصله 100 سانتی متری از کنار دیوار قرار دهید مخصوصا قسمت پشتی آن که بیشترین میزان گرما را از خود ساطع می کند پیشنهاد می شود قسمت پشتی دستگاه یو پی اس فضای خالی باشد و با لوازم یا اشیاعی آن قسمت را اشغال نکنید. در کنار یو پی اس لیستی از اقلام و وسایل جانبی وجود دارد دمای محیطی که یو پی اس در آنجا نصب می شود بسیار مهم است و بهتر از بین 20 تا 40 درجه سانتی گراد باشد. هنگامی که دمای هوای محیط یو پی اس بالاتر از 45 درجه سانتیگراد شود به ازای هر پنج درجه سانتیگراد ظرفیت بار آن 10 تا 12 درصد کم می شود که می توان یکی از عوامل تاثیر گذار در طول عمر یو پی اس دانست چراکه دمای بالا باعث کاهش عمر مفید دستگاه یو پی اس می شود. دستگاه یو پی اس به دلیل حساسیت به گرد و غبار، رطوبت و گرما باید به دور از این محیط ها نگهداری شود و همچنین بهتر است یو پی اس در مکانی قرار گیرد که دارای تهویه مناسب باشد. به عنوان مثال یو پی اس را می توان در مکان هایی همچون اتاقک و یا کابینت نگهداری کرد. دما دلیل اصلی کاهش طول عمر مفید و میزان کارایی بهتر باتری دستگاه یو پی اس است. کابینت ها باید دارای محفظه برای تهویه درست و همچنین خنک کننده داشته باشد.

اخبار محرمانه


تعمیر یو پی اس در تهران
برای تعمیر دستگاه یو پی اس خود بهتر است قبل از اینکه اتفاق ناگواری برای دستگاه خود بیوافتد از حفظ نگهداری آن کوشا باشید و در زمان مناسب اقدام به تعمیر آن بنمایید زیرا اگر دستگاه خود خراب شود ممکن است دیگر قابل احیا نباشد طوری که مجبور شوید دستگاه یو پی اس دیگر را خریداری کنید که در این اوضاع سخت اقتصادی کمی مشکل می باشد. اگر ساکن تهران می باشید در صورتیکه دستگاه یو پی اس شما نیاز به تعمیر داشته باشد؛ نگران نباشید شما می توانید با مراجع به سایت http://teslaups.ir دستگاه یو پی اس خود را برای تعمیر به دست متخصصان این زمینه بسپارید.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/621470/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پیام دیگر شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی

دو گزینه کاخ سفید در مقابل اعتراضات دانشجویی

مقایسه تعرفه اینترنت ثابت اپراتورها

ماجرایی تازه برای خریداران طلا؛ مالیات جدید در راه است؟

سوژه داغ هفته؛ از بیماری عجیب ترانه علیدوستی تا ضرر سنگین لژیونر استقلال پس از طلاق همسرش

‌هنرمند اگر رنج نکشیده باشد اثرش عمیق نیست

وقتی دختر شاهرخ استخری مامانش رو سر کار میزاره!

واقعا کی لوبیا پلو بدون برنج سفارش میده؟

گوگل کارمندان حامی فلسطین خود را نقره‌داغ کرد

لحظه واژگون شدن خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز

طعنه سنگین آقای بازیگر به مهران رجبی

‌ مصطفی مستور: در هنرهای روایی مثل داستان و سینما، به ابتذال رسیدیم

شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود

المسیره: عربستان مناطق مرزی یمن را هدف حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار داد

چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است

هنرمندان ما غالبا جهان‌بینی و تفکر نظام‌مند منسجم ندارند

خبری از سلامتی زهره حمیدی

جوانه دلشاد از حواشی مهاجرتش می گوید

اردوغان: رادار ناتو در ترکیه نقشی در رهگیری موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل نداشت

امیر آشتیانی در دیدار با وزیر دفاع قزاقستان: ایران آماده گسترش همکاری‌های دو جانبه دفاعی است

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 8 اردیبهشت 1403

برخورد خشونت‌آمیز پلیس آلمان با دانشجویان حامی فلسطین

لایو سارا و نیکا در مورد سریال پایتخت

واکنش جمیله علم‌الهدی درباره اخبار مربوط به برخورد بد با زنان در ایران

وزیر خارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است

اینجوری چتری مدل کره ای ها بزن

اسرائیل سرگردان در بحران

حادثه برای وزیر تندروی رژیم صهیونیستی؛ «بن گویر» راهی بیمارستان شد

حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق

اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهرهای انگلیس

لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد آمریکایی MQ-9

هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم

تسلط صهبا شرافتی بازیگر نون خ به زبان کره ای

واگذاری زمین به 177 خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی

چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته‌ای استفاده نمی کند؟

بانک مرکزی: کاهش نرخ رشد 12 ماهه نقدینگی تداوم دارد

ین ژاپن باز هم سقوط کرد

ریمارامین فر در بیست و شش سالگی

آقای مجری من کی ازدواج میکنم؟

چهره ها/ چهره کاملا متفاوت بازیگر نقش کولبر سریال "نون خ" بدون گریم

واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی

دفاع عجیب عضو حزب موتلفه از عملکرد اقتصادی دولت رئیسی: کسی اعتراضی ندارد

شهادت 2 تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان

پشت صحنه سریال گناه فرشته

پاسخ معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به انتقادات ارزی قالیباف

هدیه نفیس آمریکا به اوکراین

وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن

چهره ها/ مجیدواشقانی و امیرعلی نبویان در یک قاب

پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان

استفاده از کولر گازی چه میزان قبض برق را افزایش می‌دهد؟

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی