اخبار محرمانه

آخرين مطالب

قیمت پارتیشن اداری به چه عواملی بستگی دارد؟ سیاسی

قیمت پارتیشن اداری به چه عواملی بستگی دارد؟
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: وقتی برای سفارش و خرید پارتیشن اداری به یک تیم طراح و تولیدکننده سر می‌زنید اولین مسئله‌ای که توجهتان را جلب می‌کند لیست قیمت بسیار متنوع پارتیشن‌هاست. از این گذشته زمانی که قیمت‌ها را در میان چند تیم طراح و سازنده بررسی می‌کنید متوجه می‌شوید که قیمت پارتیشن اداری برای کارهای مشابه با برندهای مختلف نیز متفاوت است. در چنین شرایطی سؤالی که ذهن مشتریان را به خود مشغول می‌کند این است که علت این تفاوت قیمت در چیست و یا به عبارت دیگر تعیین قیمت پارتیشن‌های اداری به چه عواملی بستگی دارد؟
همه میدانیم که استفاده از پارتیشن‌ اداری برای فضاسازی یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که شما را از دردسرهای نقل‌مکان به دفتر بزرگ‌تر و یا پرداخت هزینه‌های سنگین برای اجرای عملیات ساختمانی نجات می‌دهد. نکته مثبت دیگر این است که اگر ساکن دفتر اجاره‌ای هستید و روزی مجبور به تعویض دفتر خود شدید، می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه‌ای این پارتیشن‌ها را برای نصب به محل جدید منتقل کنید. کارایی بالا در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه باعث شده تا امروزه از انواع پارتیشن‌های اداری استقبال بسیار خوبی صورت گیرد؛ اما مشتریان دوست دارند که پیش از انتخاب و خرید پارتیشن نکاتی را در مورد اصول قیمت‌گذاری این دیوارهای بدانند.

اخبار محرمانه

طبیعتاً این تنوع قیمت به این دلیل است که آن‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند و قیمت طراحی و ساختشان بنا به جنس و نوع آن‌ها متفاوت است. ما قصد داریم در ادامه این مطالب به صورت اختصاصی به معرفی عوامل تعیین‌کننده قیمت پارتیشن‌های اداری بپردازیم.
تنوع علت اصلی تفاوت قیمت‌ها
در قدیم که پارتیشن‌های اداری به یک نوع دیوار ساده چوبی یا فلزی ختم می‌شدند، زیاد شاهد تفاوت و تنوع قیمت نبودیم. در آن زمان پارتیشن‌ها تنها نقش یک دیوار جداکننده را ایفا می‌کردند و از هیچ طراحی خاصی برخوردار نبودند؛ اما اکنون با بالا رفتن تنوع در طراحی و ساخت پارتیشن‌ها شاهد لیست بلندبالایی از قیمت‌ها هستیم که دایره انتخاب را برای هر مشتری با هر میزان بودجه‌ای وسیع کرده است. حالا پارتیشن‌های اداری در چندین دسته که شامل انواع پارتیشن‌های شیشه‌ای، چوبی و آلومینیومی است، قرار می‌گیرند. نمی‌توان انکار کرد که هر یک از این پارتیشن‌های اداری در نوع خود بهترین هستند اما به دلایلی بعضی از آن‌ها ارزان‌تر و بعضی گران‌تر قیمت گذاری می‌شوند.
این تفاوت قیمت می‌تواند به نوع مواد اولیه مورداستفاده و یا دقت لازم برای طراحی و ساخت آن‌ها مربوط باشد اما به هیج وجه با کیفیت کار در ارتباط نیست. برای مثال ما نمی‌توانیم بگوییم چون پارتیشن شیشه‌ای از پارتیشن چوبی ارزان‌تر است پس کیفیت پایین‌تری دارد! پارتیشن‌های شیشه‌ای در بسیاری از موارد نسبت به انواع پارتیشن‌های اداری برتری دارند اما به دلیل محدود بودن و ارزان بودن مواد اولیه مورداستفاده در ساختشان گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه تری محسوب می‌شوند.
کیفیت عامل ایجاد تفاوت قیمت در یک نوع پارتیشن اداری
در بالا اشاره کردیم که کیفیت نمی‌تواند علت اصلی تفاوت قیمت میان دو نوع مختلف از پارتیشن اداری باشد اما می‌توان آن را به عاملی برای ایجاد تنوع قیمت میان مدل‌های مختلف از یک نوع پارتیشن اداری به حساب آورد. شاید برایتان پیش آمده باشد که برای سفارش و خرید پارتیشن به فروشگاهی مراجعه کنید و در این بازدید به دو پارتیشن بربخورید که از لحاظ ظاهری کاملاً شبیه اما از لحاظ قیمت متفاوت از یکدیگر باشند!
چنین شرایطی معمولاً زمانی پیش می‌آید که تیم سازنده با بررسی نیاز مشتریان تصمیم بگیرد پرطرفدارترین مدل را در دو نوع کیفیت ارائه دهد تا افراد با بودجه‌های متفاوت توانایی خرید آن را داشته باشند. البته لازم به ذکر است که این تفاوت کیفیت معمولاً به اندازه ایست که به کارایی اصلی پارتیشن لطمه وارد نشود.
جزئیات علت ایجاد تفاوت در قیمت‌ها!
یکی دیگر از علل تفاوت قیمت میان پارتیشن‌ها، مشخصات فنی کوچکی است که تغییراتی بسیار جزئی در ویژگی‌های پارتیشن اداری ایجاد می‌کنند. برای مثال وزن کمتر در عین حفظ استحکام، ظرافت بیشتر در طراحی، ضد حساسیت بودن نسبت به مواد مختلف شیمیایی، توانایی عبور سیم از داخل پارتیشن، آکوستیک بودن، کم جا بودن و خصوصیات این چنینی هم می‌توانند باعث ایجاد تفاوت قیمت میان مدل‌های مختلف از یک نوع پارتیشن اداری باشند.

اخبار محرمانه

تک یا دوجداره بودن علت تفاوت قیمت میان پارتیشن‌های شیشه‌ای
یکی از مهم‌ترین علل تفاوت قیمت میان پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای تک یا دوجداره بودن شیشه‌هاست. این مورد که باعث ایجاد یک تفاوت قیمت بسیار فاحش میان دو مدل مختلف از یک نوع پارتیشن می‌شود، کارایی دیواره‌ها را در عایق کردن صدا افزایش داده و امکان نصب پرده کرکره میان دو جداره را به شما می‌دهد.
علاوه بر این شیشه‌های دوجداره به حفظ گرما و سرما در محیط کمک کرده و با این وجود نیاز شما را به استفاده از وسایل سرمایشی و گرمایشی کاهی می‌دهند.
متراژ آخرین عامل مؤثر در تفاوت قیمت
و اما آخرین موردی که به بررسی آن می‌پردازیم متراژ و ابعاد موردنظر شماست که باعث ایجاد تفاوت قیمت می‌شود. شاید یکی از همکاران شما ماه پیش دفتر خود را با پرداخت هزینه‌ای پارتیشن‌بندی کرده باشد و حالا وقتی شما برای پارتیشن‌بندی دفترتان مراجعه می‌کنید متوجه شوید که هزینه‌های شما دو یا چند برابر هزینه‌های پارتیشن‌بندی دفتر همکارتان است. این مسئله علاوه بر مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم به متراژ و ابعاد دفتر شما نیز بستگی دارد. طبیعتاً اجرای یک نوع پارتیشن‌بندی با یک درجه کیفیت در فضاهایی با ابعاد مختلف، متفاوت خواهد بود.
پیش از خرید استعلام قیمت بگیرید!
گاهی ما از ترس هزینه‌های بالای فضاسازی در دفتر کارمان حاضر نمی‌شویم حتی برای مشاوره با یک تیم فعال در این حوزه تماس بگیریم. چیزی که گروه شیشکس را از دیگر فعالان این حوزه متمایز می‌کند امکان استعلام آنلاین قیمت انواع درب و پارتیشن شیشه‌ایست. برای استعلام آنلاین قیمت کافیست وارد وب‌سایت شیشکس شده ( www.shishex.com )و با واردکردن اطلاعات درخواست شده از قیمت حدودی اجرای پروژه در دفترتان اطلاع پیدا کنید.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/590224/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بالاگرفتن نقدها به سریال‌های رمضانی

پورمختار: تلقی احمدی نژاد از «کشور» بودن اسرائیل درست نیست

خانم های باردار میوه های بهاری بخورند یا نه؟

پدافندهایی که مغلوب موشک ایرانی شدند

از چاله به چاه؟

حق‌شناس: تنش اخیر میان ایران و اسرائیل تأثیری بر نرخ ارز نمی‌گذارد

درس مهم برنامه «اسکار» مهران مدیری به مسئولان

غیبت معنادار حسین مرعشی در جلسه حزب کارگزاران

فرش قرمز برای اسکناس درشت؟

بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال 1403

رهبر انصارالله: کشتی‌های مرتبط با رژیم اشغالگر در معرض عملیات‌های ما هستند

چهره ها/ عکسی از لاله اسکندری که دوباره وایرال شد

حملات صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها به بالاترین حد از سال 2006 رسید

رئیس‌جمهور: اگر اسرائیل خطا ‌کند‌ پاسخی خواهیم داد که ‌پشیمان ‌شوند‌

خبرهای مهم درباره تجهیزات نظامی نیروی زمینی ارتش

متحدان اسرائیل در برزخ

رفتار موذیانه همسایه شمالی زیر ذره‌بین

قیمت گوشت مرغ و گوشت گوساله امروز پنجشنبه 30 فروردین

کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد

دیدار جمعی از دیپلمات‌های وزارت خارجه با ولایتی

حقیقت‌پور: باید در داخل، مداراگر باشیم

سریال های معروفی که «لعیا زنگنه» بازی کرده است

واکنش رئیسی به درگذشت پرویز داودی

تقابل نظامی اسرائیل و ایران؛ پیامدها و راه‌حل‌ها

تعقیب سرباز روسی توسط پهپاد انتحاری اوکراینی؛ نتیجه را ببینید

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران فاقد ارزش نظامی بود

آشیانه سری

رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس

دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی بخاطر شایعه ازدواج‌!

پیش‌بینی کاهش رشد اقتصادی ایران

چگونگی انتخاب اردشیر رستمی برای نقش شهریار

رسوایی 99 درصدی

درآمد عجیب از زباله گردی

حمله فسفری؛ روایت جنون صهیونیست‌ها

رهبر انصارالله یمن: متجاوزان فهمیدند که هرگونه تجاوزی بی پاسخ نخواهد ماند

واکنش «علیخانی» به عکس جنجالی: حداقل بگین ادیت کردین!

چه شد که ون‌ها برگشتند؟

رونق صادرات در جزیره جهانی قشم / تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید

تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران

سامانه‌های پدافندی ایران برای مقابله با حمله احتمالی اسرائیل

پایداری آب مصرفی 45 روستا با عملیات جهادی صنعت نفت

10 ادکلن خوشبو و اصل مردانه

سورپرایز رضا رشیدپور با اجرای یک برنامه متفاوت

«استودیو جیبلی ژاپن» برنده دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن

مخبر: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطایی شود، به شدت پاسخ می‌دهیم

پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین

وصف راب استارک از زبان آریا استارک در سریال بازی تاج و تخت

رشیدی کوچی: جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد

روایت رئیس صدا و سیما از دو بار تفقد و تحسین رهبر انقلاب

توصیه مهم رئیس جمهور به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی