اخبار محرمانه

آخرين مطالب

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور عرصه های بزرگ تولید و اشتغال منطقه آزاد کیش

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور عرصه های بزرگ تولید و اشتغال
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - سرپرست سازمان منطقه آزادکیش از بهره برداری از چندین طرح گردشگری و عمرانی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در نوروز1400 خبر داد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، جعفر آهنگران در پیام رسانه ای خود به مناسبت فرارسیدن سال جدید با درود بر ارواح شهدا و امام راحل(ره) ، ایثارگران و جانبازان و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب و هموطنان عزتمند، جشن بزرگ نیمه شعبان ، سال نو ونوروز باستانی را به همه ساکنان و گردشگران تبریک گفت.
وی افزود: خدا را شاکرم که در نخستین نوروز قرن جدید در میان مردم عزیزی هستم که توانسته اند با دستان زیباساز خود این جزیره را به یکی از بهترین،آرام ترین و زیباترین نقاط جغرافیایی کشور تبدیل کنند.
جعفر آهنگران در ادامه با اشاره به روند توسعه مناطق آزاد کشور در هشت سال اخیرگفت : با تکمیل نسبی زیر ساخت ها در این مناطق ، رویکرد توسعه صادرات، تسهیل تولید و انتقال دانش فنی، تامین منابع و همچنین فراهم کردن نیازهای اساسی کشور به رغم همه ناملایمات از جمله تحریم های تحمیلی و آثار مخرب کرونا و سیاه نمایی های دشمنان شکل عملیاتی بخود گرفت.
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: امروزه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نمونه های موفق تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی هستند.
وی اظهار داشت: امروزه بسیاری از واردکنندگان با استفاده از راهبردهای اقتصاد مقاومتی به تولید کنندگان و یا کارآفرینانی موفق تبدیل و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز به عرصه های بزرگ تولید و اشتغال مبدل شده اند.
وی با اشاره به اینکه عملکرد فعالان اقتصادی بخش خصوصی در مناطق آزاد هشت گانه کشور به خوبی در سطح ملی اطلاع رسانی نشده است اظهار داشت: خوشبختانه تراز تجاری مناطق آزاد با احتساب صادرات محصولات تولیدی این مناطق به سرزمین اصلی در چند سال گذشته مثبت شده است و این روند با عزمی جزم تداوم خواهد یافت
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: شاید بسیاری از هموطنان و حتی ساکنان کیش اطلاع نداشته باشند که در جزیره کیش با محوریت گردشگری بیش از 380 واحد تولیدی با رعایت مسائل زیست محیطی در عرصه تولید فعالیت گسترده دارند.
جعفر آهنگران در ادامه خاطر نشان کرد: امسال به واسطه استمرار شرایط ناشی از همه گیری کرونا درکشور آداب و رسوم پسندیده سفر و دید و بازدیدهای نوروزی تا حد زیادی تعدیل می شود وامیدواریم که همه عزیزان در جزیره کیش نیز با اهتمام جدی در رعایت ضوابط بهداشتی کمک کنند تا شرایط رو به بهبود استمرار داشته و خدای ناکرده ما درپایان نوروز شاهد اوج گیری روند ابتلا نباشیم .
وی تاکید کرد: جزیره کیش هم طبق روالی که در تمام طول یک سال گذشته داشته سختگیرانه و با جدیت برای رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا و ایمن سازی فضای شهری تلاش می کند.
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش افزود: همکاران من در نوروز هم با تقویت نظارت های بهداشتی و ضدعفونی مکرر درمبادی ورودی ، اماکن گردشگری و تفریحی و مراکزتجاری، کاهش ظرفیت پذیرش مسافران در پروازها وافزایش شمار پروازها، ضدعفونی سرویس های ناوگان حمل و نقل شهری و انسجام و تعامل گسترده با فعالان عرصه گردشگری و بخش خصوصی تلاش خواهند کرد که سلامت ساکنان و گردشگران جزیره کیش حفظ شود.
آهنگران تاکید کرد: اگرچه درسال گذشته به دلیل شرایط ناشی ازکرونا شاهد رکود فعالیت های اقتصادی درکشور بودیم اما در جای جای جزیره زیبای کیش به لطف خداوند و تلاش گمنامانه ولی اثر بخش همکاران عزیزم در سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه و فعالان بخش خصوصی شاهد نمونه های متعددی از خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید هستیم.
وی تصریح کرد: خداوند رو شاکریم که به مدد سیاست های سختگیرانه برای مقابله باکرونا جزیره کیش توانست زمینه استمرار کسب و کارها و روند اجرای طرح های توسعه ای ، عمرانی، اقتصادی و سرمایه گذاری را فراهم کند.
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت : ما دربخش پروژه های اقتصادی و سرمایه گذاری روند رو به رشدی نسبت به سال های گذشته داشته ایم . روند اجرای طرحهای عمرانی هم با قوت پیگیری شد به گونه ای که درشهریور ماه گذشته یازده طرح ملی درحوزه های گردشگری ، مسکن، توسعه زیرساخت های فرودگاهی و گردشگری ،ایجاد مرکز نوآوری باهدف تقویت شرکت های دانش بنیان ، فراهم کردن زمینه ارتباطات پایدار با توسعه شبکه فیبرنوری و چند واحد بزرگ تولیدی صادرات محور از طریق وبینار با حضور رییس جمهورمحترم کشورمان به بهره برداری رسید.
وی از افتتاح چندین طرح بزرگ گردشگری و سرمایه گذاری بخش خصوصی در چند روز آینده خبر داد و گفت: امید داریم که با اهتمام جدی ساکنان و گردشگران عزیز جزیره کیش در رعایت ضوابط بهداشتی و تعامل خوب شان برای مهار بیماری کرونا بتوانیم وضعیت ایمن جزیره کیش راحفظ کنیم به طوری که با مجموعه تلاش های مسئولان ، مردم و فعالان صنوف مختلف جزیره کیش سال 1400 سال رونق هرچه بیشتر جزیره کیش و رونق کسب و کارساکنان عزیز این منطقه باشد.
جعفر آهنگران تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد کیش مثل همیشه خود را خادم ساکنان کیش می داند و بیش از گذشته به سراغ کارآفرینان و فعالان خواهد رفت تا عوامل بازدارنده فراروی آنان را از میان بردارد.
وی افزود: همکارانم با رشد و یادگیری و توانمند سازی مستمربا کوتاه سازی، ساده سازی و استانداردسازی فرایندها و بهبود و ارتقاء عملکرد سازمانی به رضایت مشتریان و ذینفعان دست یافته و بدین طریق منابع پایدار مالی به سرانجام خواهد رسید.
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت : سازمان با ساماندهی به این مولفه ها در پی تحقق اهداف راهبردی است.تردیدی نیست تفاهم ، اجماع و مشارکت حداکثری ما را به سازمانی جوان، پویا ، چابک و شاداب و پذیرفته برای همه ذینفعان رهنمون می سازد.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/507970/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

صادق قطب زاده، یک انقلابی که قصد کودتای نظامی داشت

گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: امنیت کشور مرهون حضور همه جانبه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح است

تولید در پتروشیمی غدیر به 120 درصد ظرفیت اسمی رسید

افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز

صدا و سیمای 24 هزار میلیاردی چقدر بیننده دارد؟

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کیش از رسانه ملی

سرهنگی: اجرای دقیق قوانین مناطق آزاد باعث حفظ و جذب سرمایه گذاران و جلوگیری ازخروج آنان از کشور می شود

سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان بوشهر

ادای احترام معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقام والای شهدای شهر بوشهر

3 سریال کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند

نخستین نشست ستاد شاهد شهرستان‌های استان تهران در سال جدید برگزار شد

افت قیمت نفت در پی نگرانی‌ها درباره عرضه جهانی

راه‌اندازی سامانه پایش درخواست‌های خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره

تأکید شرکت نفت فلات قاره بر ارائه خدمات مناسب پروازی به کارکنان مناطق عملیاتی

از اصلاح دستمزد سلبریتی‌ها در تلویزیون تا اخبار تولید «پایتخت7» و وضعیت سریال «سلمان فارسی»

توزیع 40 میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار

انتقاد شدید رئیس دانشکده روانشناسی تهران از مدیران تلویزیون/ ویدئو

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر «انصاری رامندی»

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر «فرشیدفر»

خاتمی: در دانشگاه افراطیون چپ را کوبیدم و ناراحتشان کردم، به رهبرى گفتم، ایشان هم افراطیون راست را محکوم کنند؛ نپذیرفتند

برنامه‌ریزی نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال 1403

گازسوزی حداقلی در نفت و گاز مارون

تعظیم روز ارتش

جانباز گرانقدر 70 درصد «سلمان کلیوند عباسی» به خیل شهدا پیوست

اجرای 80 پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری

توزیع 1.5 میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز

60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه 1403 بامداد شنبه شارژ می‌شود

60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه 1403 امشب شارژ می‌شود

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از 28 میلیارد دلار در سال 1402

سفر به تهران قدیم؛ کشتی با خرس در خیابان‌های تهران/ تصاویر

پیگیری فشرده‌ی سازمان منطقه آزاد کیش برای تعیین تکلیف مالیات بر ارزش افزوده/ جلسه اختصاصی کمیسیون اقتصادی مجلس با سرهنگی

حرفهای جنجالی مجری سابق صداوسیما: تک تک مسئولان استعفا دهند/ ویدئو

همدلی همکاران در مسیر تحقق اهداف سازمانی ضرورت دارد

پیام تبریک بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی

ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار و مایه سربلندی کشور

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعان رسیدگی کرد

افشاگری تلخ مجری تلویزیون از تصمیم به خودکشی/ ویدئو

سه‌شنبه‌های ایثارگری در مازندران

قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران امروز در اوج است

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام دهنوی

تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد

مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد

بار اصلی تحقق شعار سال بر دوش صنعت نفت است

تشکیل کمیته های تخصصی شورای سلامت کیش / تشکیل اولین کمیته تخصصی دندانپزشکان در راستای اجرای طرح سلامت پایدار هم زمان با روز دندانپزشک

وزارت نفت اثر تحریم‌ها در تولید و صادرات نفت را کم کرد/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم

متخصصان وزارت نفت تحریم‌ها در زمینه تولید و صادرات نفت را بلااثر کردند/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم

تولید نفت شیل آمریکا در ماه مه افزایش می‌یابد

تمایل اوپک برای عضویت جمهوری نامیبیا

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی