اخبار محرمانه

آخرين مطالب

در کوتاهترین زمان به روزترین قیمت میلگرد اصفهان را دریابید تحلیل ویژه

در کوتاهترین زمان به روزترین قیمت میلگرد اصفهان را دریابید
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - بازار / با توجه به بررسی هایی که تیم محتوای دیتا میلگرد اصفهان در رابطه با بورس میلگرد انجام داده است به این نتیجه رسیده است که حوالی سال 1383 بود که دولت تصمیم گرفت برخی از محصولات مثل آهن و میلگرد وارد بورس کالا شوند. استدلال دولت برای این تصمیم این بود که بازار آهن و فولاد از آشفته ترین بازارهای محصولات اولیه هستند، که استدلال درستی هم هست چرا که در آن زمان نیز دلالان از هیچ فرصتی برای افزایش سود خود و بالا بردن قیمت ها خودداری نمی کردند.
در نتیجه پس از وارد شدن فولاد و آهن به بورس کالا، انجام خرید و فروش این محصولات در این بستر انجام شد که باعث کاهش میزان تنش ها و التهاب ها و در نهایت نوسانات عجیب و غریب قیمت میلگرد اصفهان شد.
البته بیایید فراموش نکنیم که هیچ چیز در دنیا، خوب مطلق نیست. خرید و فروش این محصولات در بورس کالا مشکلات خاص خود را نیز به همراه داشته است.
متخصصان دیتا میلگرد اصفهان، یکی از با کیفیت ترین و مورد اعتمادترین پلتفرم های ارائه قیمت روز میلگرد اصفهان و مشاوره ی خرید میلگرد و محصولات فولادی برای پروژه های امروز اینجا هستند تا به شکلی کامل درباره مراحل، شرایط و مزایای استفاده از بورس کالا را در اختیار شما عزیزانی که به بورس کالا علاقه دارید قرار بدهد.
پیشنهاد می کنیم حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
بورس کالا چیست و چه هدفی دارد؟
بورس کالا یکی از مراکزی است که بخش زیادی از سرمایه و گردش مالی روزانه ی کشور را در بر گرفته است و به محلی مناسب برای ارائه محصولات فیزیکی مثل میلگرد و فرآورده های فیزیکی تبدیل شده است.
اما فقط این نیست، بازار بورس کالا محصولاتی مثل محصولات کشاورزی، پتروشیمی و مشتقات آن را نیز در خود جای داده است.
اگر با این بازار بورس آشنایی داشته باشید می دانید که برای هر نوع معامله ای در این بازار، محلی به نام تالار تعریف شده است. به عنوان مثال در تالار صنعت، خرید و فروش فولاد و آهن آلات انجام می گیرد.
مثل هر بازار دیگری، میزان عرضه و تقاضا در بازار بورس کالا نیز از مهم ترین شاخصه های تعیین قیمت برای هر کالایی می باشد. به عنوان مثال، اگر کارخانه ای که در زمینه تولید فولاد و محصولات مربوط به آن مثل میلگرد فعالیت می کند مثل کارخانه ذوب آهن اصفهان، با کاهش تولید میلگرد اصفهان رو به رو شود، به نسبت کاهش تولید آن میزان تقاضا افزایش پیدا می کند. که نتیجه ی این امر می شود افزایش قیمت میلگرد اصفهان.
با این حال، می توانیم بگوییم که برنامه ها و طرح هایی که برای خرید محصولات از این بازار تهیه شده است باعث شفافیت در قیمت گذاری این محصولات مثل قیمت میلگرد اصفهان در سایر نقاط ایران که در زمینه تولید آن فعالیت می کنند شده است.
این در حالی است که قبل از آن عدم کیفیت و صراحت در قیمت گذاری باعث ایجاد التهاب شدیدی در قیمت گذاری میلگرد شده بود و امروزه اگر چه این التهاب ها باز هم به چشم می خورد، اما حداقل کمتر شده است!
خرید میلگرد اصفهان از بازار بورس کالا چه شرایطی دارد؟
نکته ی خیلی مهمی که باید درباره خرید میلگرد اصفهان از بازار بورس کالا بدانید این است که بستن قراردادها در این بازار شرایط خاصی دارد که این شرایط باعث می شود پیشبرد معاملات در بورس کالا بهبود پیدا کند و دست دلالان و سودجویان از دخالت در خرید شما کوتاه شود.
مهم ترین شرطی که باید برای ورود به بورس کالا از آن تبعیت کنید این است که شما تولید کننده ی محصولات خود باشید. هدف از اعمال این شرط این است که افراد واسطه در این میان نتوانند در قیمت میلگرد و آهن دست درازی کنند.
علاوه بر آن، اگر قصد دارید به عنوان یک خریدار وارد این بازار شوید، می بایست هویت خود را مشخص کنید.
دومین شرط مهم برای خرید آهن و میلگرد از این بازار آن است که میزان محصولات خریداری شده توسط شما بیش تر از یک حد مشخصی باشد. این حد مشخص بین تالار مخصوص هر کالا متفاوت است، اما معمولا برای میلگرد و آهن بیش از 20 تن است.
======================================================
🧑🏻‍💻 کارشناسان دیتا ملیگرد اصفهان در هر لحظه از هفت روز هفته و 24 ساعت با آپدیت شبانه‌روزی قیمت میلگرد اصفهان، آماده پاسخگویی سریع نیازهای مشتریان و خریداران میلگرد اصفهان می باشند.
☎️ شماره تماس، واتس آپ، تلگرام (مدیریت دیتا ملیگرد اصفهان) | یوسفی : 09021909990
📧 آدرس ایمیل (مدیریت دیتا ملیگرد اصفهان): info@datarebar.com
======================================================
مراحل خرید میلگرد اصفهان از بازار بورس کالا
تا اینجای کار گفتیم که بازار بورس کالا چیست، چه هدفی دارد و چه شرایطی را برای خریداران و ارائه دهندگان کالا های مختلف از جمله میلگرد و آهن آلات به وجود آورده است.
در ادامه قصد داریم مراحلی که شما می بایست برای خرید میلگرد اصفهان از بازار بورس کالا را طی نمایید را با شما مرور کنیم.
1- کامل کردن اطلاعات شخصی و گرفتن کد بورسی
اولین کاری که باید برای خرید و معامله ی میلگرد و آهن در بازار بورس کالا انجام بدهید این است که اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. به این منظور می بایست به یک مرتبه به کارگزاری مراجعه نموده و کد مشتری مخصوص به خود را دریافت نمایید.
لازم به ذکر است که مدارک مورد نیاز برای افراد مختلف حقوقی و حقیقی ممکن است متفاوت باشد.
2- فرم درخواست خرید را تکمیل کنید
فرم درخواس خرید شامل برگه ای است که اطلاعات مختلف محصول و میلگرد مورد نظر شما، مانند نام محصول، نام و مشخصات تولید کننده مثل برند میلگرد و حداکثر قیمت در آن نوشته شده است و شما می بایست این فرم درخواست را تکمیل نمایید.
برای این کار نکته ی مهمی وجود دارد که باید آنها را مدنظر قرار بدهید و آن هم این است که این فرم را باید هر دفعه که قصد خرید از بورس کالا را دارید دریافت نمایید.
3- امکان خرید را بررسی کنید
این مرحله ای است که کارگزاری که در مرحله ی قبل انتخاب کردید، درخواست کالای مورد نظر شما را بررسی کند و در صورتی که امکان خرید برای شما وجود داشته باشد، با تولیدکننده مذاکره و رایزنی خواهد شد.
4- پیش پرداخت را واریز کنید
اگر امکان خرید کالای مورد نظر شما فراهم باشد، در این صورت شما به عنوان یک خریداری می بایست مبلغی برابر با ده درصد از ارزش کل کالای خود را به حساب کارگزاری واریز نمایید.
در این مرحله نیز سه نکته ی مهم وجود دارد که ما همیشه به افرادی جهت مشاوره در زمینه قیمت میلگرد اصفهان با دیتامیلگرد اصفهان تماس می گیرند گوشزد می کند:
خریداران کالا هنگامی که این مبلغ را واریز می کنند، به دنبال آن باید تعهداتی را به کارگزاری ارائه کنند که در صورتی که این تعهدات زیر پا گذاشته شود و تخلفی در آنها صورت بگیرد، کارگزاری می تواند بخش یا تمام این مبلغ را بسته به بندهای ذکر شده به عنوان خسارت برداشت کند. مبلغ کارمزدها که توسط کارگزینی کسر می شود از همین مبلغ و ودیعه خواهد بود. محصولاتی مانند میلگرد اصفهان از دسته های رینگ صادراتی به حساب می آیند و همین امر باعث می شود که شما ملزم به پرداخت 5 درصد از ارزش کل معامله به حساب کارگزاری شوید. 5- خرید کالا و واریز باقی مانده مبلغ
کارگزاری که انتخاب نموده اید، به درخواست شما برای خریدن کالای مورد نظرتان با دیگر کارگزاران رقابت می کند تا با مناسب ترین قیمت کالای مورد نظر شما را خریداری کند.
بعد از انجام این کار، مشخصات کالا به همراه حق الزحمه کارگزاری، عوراض بورس و عوارض قانونی به وسیله ی کارگزاری تنظیم می شود و برای شما که خریدار هستید فرستاده می شود و شما می بایست تا روز سوم کاری و تا ساعت 10 صبح، باقی مانده ی مبلغ را به حساب بورس که در اختیار شما قرار گرفته است واریز نمایید.
برای تکمیل فرایند پرداخت حتما نکات زیر را مدنظر داشته باشید:
در صورتی که خریداری تا ساعت 10 صبح روز سوم کاری مبلغ تعیین شده را واریز نکند، به ازای هر روزی که در پرداخت خود تاخیر می کند به میزان 0/25 درصد ارزش کل معامله جریمه خواهد شد. در صورتی که تسویه حساب تا 10 روز کاری به طور کامل توسط خریدار انجام نشود معامله فسخ خواهد شد. اگر معامله فسخ شود، خریدار می بایست کارمزدی که به کارگزار و کارگزار فروشنده تعلق دارد را به صورت کامل پرداخت کند، که این پرداختی از همان مبلغ پیش پرداخت کم خواهد شد. 6- تسویه حساب با پایاپای
بعد از اینکه شما باقی مانده ی مبلغ را به شماره حسابی که در اختیارتان قرار گرفته است واریز کردید، کارگزار باید با بخش پایاپای تسویه حساب کند و پس از کامل کردن مدارک آن را در اختیار کارگزار فروشنده قرار بدهد.
باقی مراحلی که پس از تکمیل خرید میلگرد اصفهان از بورس کالا انجام می شود شامل امور پیگیری ثبت سفارش و کارهایی نظیر حمل و نقل کالا می باشد.
این همه کار برای چیست؟
یکی از سوالاتی که بسیاری از مراجعان و مشتریان دیتا میلگرد اصفهان، که قصد دریافت مشاوره در خصوص خرید میلگرد و محصولات فولادی و آهن آلات را دارند از مشاوران ما می پرسند، این است که چرا باید این مراحل را طی کنند، در صورتی که می توانند بسیاری از محصولات خود و نه تنها میلگرد را به سادگی از بازارهای آهن بصورت مستقیم خریداری کنند؟
پاسخ این سوال، مزایای استفاده از بورس کالا می باشد که در ادامه به برخی از اصلی ترین موارد آن می پردازیم:
می توانید قیمت میلگرد اصفهان در بورس کالا را با بازارهای دیگر مقایسه کنید، اطمینان بیش تر نسبت به پرداخت و خرید به موقع، شفافیت بالا در زمینه حجم خرید و فروش واقعی در بازار، اطمینان از اصالت کالا و همچنین آشکار بودن اعتبار تولید کننده، خرید و معامله های آنلاین، شما را از دردسرهای خرید حضوری بی نیاز می کند، قابلیت جریمه ی خریدار در صورتی که پرداختی های خود را در زمان مناسب نپردازد، قیمت گذاری مناسب و عادلانه ای که تحت تاثیر میزان عرضه و تقاضا تاثیر می باشد. قیمت گذاری در بورس کالا چطور انجام می شود؟
بر اساس شیوه نامه ی جدیدی که در زمینه ساماندهی عرضه و تقاضای فولاد، در تاریخ 28 آبان ماه سال 1399 توسط معان اقتصاد ریاست جمهوری در اختیار وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است، قیمت هایی که در بازار بورس کالا ارائه می شوند از آن تاریخ به بعد به صورت رقابتی تعیین می شود.
البته باید توجه داشته باشید که قیمت میلگرد برابر با 80 درصد قیمت کشورهای CIS با نرخ ارز نیمایی تعیین خواهد شد.
هدف از ارائه میلگرد اصفهان در این بورس تغییر شرایط نابسامان قیمت میلگرد، کاهش التهاب بازار فولاد و همچنین شفاف سازی در زمینه قیمت آن است و انتظار می رود که با تهیه ی میلگرد از بورس کالا شرایط بهتری برای مصرف کنندگانی که به میلگرد برای پیش برد پروژه های ساخت و ساز و پروژه های عمرانی خود نیاز دارند ایجاد شود.

اخبار محرمانه


قیمت میلگرد اصفهان را در دیتا میلگرد اصفهان مشاهده کنید
بنابه گزارش پایگاه تحلیلی خبری شفاف (اتاق شیشه ای خبر) که یک تیم رسانه ای جوان و متخصص دارد و همواره اخبار را با توجه به رویدادهای روز ایران و جهان در سریع ترین زمان ممکن به مخاطبان خود می رساند طی خبر اقتصادی با عنوان " گزارشی شفاف درباره قیمت میلگرد اصفها ن " پلتفرم دیتا میلگرد اصفهان را اینگونه معرفی می کند: دیتا میلگرد اصفهان یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین پلتفرم هایی است که در زمینه مشاوره ی خرید میلگرد، بسته به نوع نیازها و شرایطی که قرار است از آن استفاده شود به فعالیت می پردازد و در طی دوران فعالیت حرفه ای خود توانسته است به شرکت ها و مهندسان بسیاری که مطمئن نیستند می بایست از چه میلگردی در چه شرایطی استفاده کنند کمک های شایان و موثری بکند و در کوتاهترین زمان ممکن، به روزترین قیمت میلگرد اصفهان را ارایه نماید.
اما دیتا میلگرد اصفهان تنها یک مرکز مشاوره ی خرید میلگرد نیست، بلکه این پلتفرم فعالیت گسترده ای در زمینه ی ارائه آخرین و موثق ترین قیمت لحظه ای و روز میلگرد اصفهان در کوتاهترین زمان ارائه می کند و امکاناتی پیشرفته را در اختیار خریدارن و فروشندگان میلگرد اصفهان قرار می دهد، لذا شما می توانید در هر زمان که قصد خرید میلگرد داشتید، با استفاده از این پلتفرم آگاهی بیش تری نسبت به قیمت میلگرد داشته باشید.
http://datajoo.com/rebar-price-reference/Isfahan-rebar-price/
در صورتی که شما نیز تمایل دارید تا از این خدمات حرفه ای و تخصصی دیتا میلگرد اصفهان در پروژه های عمرانی، ساختمانی و ساخت و ساز خود استفاده نمایید، می توانید همین حالا با مراجعه به پلتفرم دیتا میلگرد اصفهان مراجعه کرده، و یا از طریق شماره تلفن هایی که در اختیار شما قرار می دهیم با مشاوران و متخصصان ما در ارتباط باشید.
در نهایت، از همه ی شما همراهان گرامی بابت مطالعه ی کامل این مقاله متشکریم، و امیدواریم که توانسته بشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.
======================================================
✔️ چگونه شرکت خود را در دیتا میلگرد اصفهان برند کنیم؟
📈 سریعتر از گوگل رشد کنید!
🤼‍♀️ سایر فروشندگان با شما درحال رقابت هستند!
داستان‌های موفقیت زیادی از زبان فروشندگان میلگرد اصفهان از طریق دیتا میلگرد اصفهان وجود دارد که هر روز فروشندگان بیشتری را برای همکاری با دیتا میلگرد اصفهان، مشتاق تر می کند. 😍
✅ برای اینکه هرچه بیشتر دیده شوید برندتان شناخته تر گردد و از دید خریداران اعتبارتان بالا برود.
✅ برای اینکه هزینه‌های جانبی فروشتان کاهش پیدا کند و همچنین فروشتان در سراسر ایران در هر ساعت از شبانه روز افزایش یابد.
با دیتا میلگرد اصفهان که بیش از 400 هزار بازدید در ماه از پلتفرم خود دارد و همچنین با بهترین آژانس های تبلیغات اینترنتی در ایران مثل شرکت یکتانت همکاری دارد، تماس بگیرید.
☎️ شماره تماس، واتس آپ، تلگرام (مدیریت دیتا ملیگرد اصفهان):
یوسفی : 09021909990

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/487436/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رسانه‌های ضدایرانی مشغول حمله خیالی بزرگ به ایران!

شورای عالی امنیت ملی، وقوع هرگونه هجوم خارجی را تکذیب کرد

توضیح ارشد نظامی ارتش در مورد شنیده شدن صدای شدید در اصفهان

تاریخچه جت های جنگنده ایالات متحده

رفع محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور

بلوف حمله به ایران؛‌ کوه تهدیدات اسرائیل موش زایید

المیادین: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است

پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت عادی بازگشت

مقام ایرانی وقوع «حمله» در ایران را رد کرد

برقراری امنیت کامل در تاسیسات هسته‌ای اصفهان

آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور

آمریکا قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد

شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟

روایت یک رسانه درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

تسنیم: هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان گزارش نشده است

منابع آگاه: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل قرار دارد

انهدام ریزپرنده‌ها؛ شرایط در اصفهان عادی است

پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد؛ باطل شدن پروازها تا 10 صبح

گوشت چروکیده؛ مردی که 3 قرن را به چشم دید!

منشا صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است

المیادین: 5 هدف از سوی پدافند هوایی اصفهان رهگیری شده است

شنیده شدن صدای چندین انفجار در اصفهان

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با دبیرکل سازمان ملل

شکست برنامه‌های فرزندآوری

ادعای روزنامه شهرداری تهران: درآمد هر زباله‌گرد 50 میلیون تومان

دعوای درون جریانی و مجلس تندروها

سی‌ان‌ان مطرح کرد: بازدارندگی ربوده شده تل‌آویو

ایران از تمام ظرفیت موشکی خود در پاسخ به اسرائیل استفاده نکرد

چاپ اسکناس 500 هزار تومانی از سوی بانک مرکزی واقعیت دارد؟

نماینده روسیه در شورای امنیت: آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است

کاخ سفید: آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است

مرغ ارزان شد

حماس: مواضع بایدن متناقض است

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

تصویر احوالپرسی ظریف از ولایتی

چرا به شاهد 136، «کلاشنیکف دنیای پهپاد‌ ها» می گویند؟

علاقه شدید «لیلا حاتمی» به سبک فیلمسازی پدرش

تاریخ سازی جعلی

فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می شود؟

سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران را تکذیب کرد

6 پیشنهاد وزیر امور خارجه کشورمان در شورای امنیت سازمان ملل

انقلابیون انتقادی

موضع‌گیری دو پهلو

سیل برای دبی گران تمام شد

رویترز: آمریکا عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند

پشت پرده فروش 1200 میلیارد تومانی سینمای ایران!

هشدار صریح ایران به رژیم صهیونیستی؛ در پاسخ دادن به هرگونه ماجراجویی آنی عمل می‌کنیم

انتقاد نظامیان اسرائیلی از ضعف ارتش برابر حملات حزب الله لبنان

تارانتینو نظرش عوض شد؛ «منتقد سینما» را نمی‌سازد!

رئیسی: اگر اهل مذاکره‌اید، ما میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی