اخبار محرمانه

آخرين مطالب

درخواست ترامپ برای تعویق برگزاری دادگاه رد شد بین الملل

درخواست ترامپ برای تعویق برگزاری دادگاه رد شد
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - تسنیم / قاضی پرونده پرداخت حق السکوت دونالد ترامپ با درخواست رئیس جمهور سابق برای تاخیر در برگزاری این دادگاه به دلیل رسانه‌ای شدن و تبلیغات گسترده مخالفت کرد.
قاضی پرونده پرداخت حق السکوت توسط ترامپ به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی اعلام کرد دادگاه این پرونده به دلیل رسانه‌ای شدن و تبلیغات گسترده و قابل توجه، به تعویق نمی افتد.
این قاضی نیویورکی درخواست وکلای ترامپ در این مورد را که رسانه‌ای شدن و تبلیغات گسترده پیش از محاکمه ممکن است منجر به یک روند بررسی ناعادلانه شود، رد کرد و با به تعویق انداختن زمان برگزاری دادگاه مخالفت کرد. قرار است این دادگاه روز دوشنبه 15 آوریل برگزار شود.
براساس این گزارش، تیم حقوقی ترامپ که خواستار تعویق در زمان برگزاری دادگاه شده بود، اظهار کرد پوشش رسانه ای علیه رئیس جمهور سابق شکل گرفته و انجام یک قضاوت درست در دادگاه منهتن سخت است زیرا این بخش به طور کلی و همه جانبه علیه وی بسیج شده است.
اما قاضی خوان مرکان روز گذشته در حکمی اعلام کرد تعویق زمان برگزاری دادگاه قابل دفاع نیست و دادگاه در زمان مقرر برگزار می شود.
قاضی تاکید کرد ترامپ خود بیشتر تبلیغات رسانه ای و فراگیر شدن این پرونده در رسانه ها را از جمله از طریق انتشار پست های نامناسب در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده و از این طریق به افرادی که او را در این پرونده مقصر می دانند، حمله کرده است.
وی خاطرنشان کرد شرایطی که ترامپ در آن قرار گرفته برای او جدید نیست و دستکم بخشی از نتایج کارهای خود اوست.
در همین حال استیون چانگ سخنگوی کمپین ترامپ در ایمیلی اظهار کرد رئیس جمهور ترامپ و تیم حقوقی وی به مبارزه علیه دادگاهی که بایدن و دیگر افرادی که پاپوش درست می کنند، ادامه خواهد داد.
این در حالی است که اوایل هفته جاری نیز دادگاه تجدیدنظری متشکل از سه قاضی درخواست تیم ترامپ برای تعویق در زمان برگزاری این دادگاه را رد کرده بودند.
در همین حال چند روز پیش، این قاضی برای پرونده پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی توسط دونالد ترامپ در آستانه دادگاه 15 آوریل، حکم ممنوعیت رسانه ای صادر کرد.
براساس این حکم ترامپ از اظهارنظر درباره شاهدانی که در این پرونده نقش دارند، منع شده است. در این حکم همچنین ترامپ از اظهارنظر درباره کارکنان دادگاه، بازپرسانی به غیر از آلوین برگ و هر یک از اعضای خانواده آنها منع شده اگر این اظهارات به معنای دخالت در این پرونده باشد.
براساس این پرونده، دادستان های نیویورک اعلام کردند که ترامپ پیش از انتخابات سال 2016، از مایکل کوهن وکیل سابق خود خواسته تا 130 هزار دلار را به عنوان حق السکوت در ازای رابطه جنسی وی با استورمی دنیلز پرداخت کند و سپس با جعل اسناد پرداختی آن، این رقم را به عنوان هزینه های قانونی نشان دهد.
این در حالی است که ترامپ هر گونه رابطه با دنیلز را رد کرده است. نام واقعی این بازیگر، استفانی کلیفورد است.
قاضی مرکان در حکم خود با اشاره به حملات قبلی ترامپ به شاهدان، بازپرسان و قضات پرونده های متعدد دیگر ترامپ نوشت: بیانیه ها و اظهارات ترامپ در این پرونده تهدیدآمیز، تحقیرکننده، التهاب انگیز بوده است.
وی افزود: چنین اظهارات غیررسمی التهاب انگیز بدون شک در روند اداره دادگاه اختلال ایجاد می کند.
استیون چانگ سخنگوی کمپین ترامپ در بیانیه ای اظهار داشت این ممنوعیت رسانه ای غیرقانونی است. رای دهندگان آمریکایی حق دارند صدای سانسورنشده نامزد پیشتاز خود را بشنوند.
وکلای ترامپ پیشتر گفته بودند حکم ممنوعیت رسانه ای باعث بی دفاع شدن ترامپ در برابر حملات مخالفان سیاسی وی در این پرونده می شود.
با وجود تلاش های دونالد ترامپ برای به تعویق انداختن دادگاه پرداخت حق السکوت، قاضی فدرال نیویورک، تاریخ 15 آوریل را برای برگزاری این دادگاه تعیین کرد که این موضوع خشم فراوان رئیس جمهور سابق را برانگیخت.
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از صدور این حکم، بار دیگر مراتب اعتراض شدید خود به این پرونده را اعلام و آن را نوعی «دخالت انتخاباتی» خواند که نباید در فصل کمپین های انتخاباتی برگزار شود.
پیشتر قاضی خوآن مرکان حکم داده بود که دادگاه رسیدگی به اتهام دونالد ترامپ درباره پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی در آستانه انتخابات 2016، زودتر از ماه آوریل برگزار نشود. قاضی در حکم خود علت این تاخیر 30 روزه را افشای دیرهنگام مدارک و شواهد علیه ترامپ اعلام کرد.
قرار بود رسیدگی به این اتهام ترامپ در تاریخ 25 مارس در دادگاه منهتن نیویورک برگزار شود اما در نهایت در نهایت تاریخ 15 آوریل برای این دادگاه تعیین شد.
در حال حاضر دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان با اتهامات کیفری متعددی روبروست: تلاش برای ابطال نتایج انتخابات 2020 و حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره در ژانویه 2021، نگه داری اسناد طبقه بندی شده در ویلای شخصی اش در فلوریدا پس از ترک کاخ سفید، پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی، و تلاش برای تغییر نتایج انتخابات در ایالت جورجیا. وی همچنین درگیر پرونده کلاهبرداری و اتهامات مالی است. علاوه بر این رئیس جمهور سابق آمریکا با پرونده پرداخت خسارت به یک نویسنده که او را به تجاوز جنسی متهم کرده بود، روبروست.
اما ترامپ انجام هر اقدام نادرست در این پرونده ها را رد و طرح این اتهامات را تنها با انگیزه سیاسی و با هدف کنار گذاشتن او از رقابت‌های انتخاباتی 2024 می‌داند.
اگر ترامپ بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، می تواند برای هر گونه اتهام فدرال علیه خود درخواست عفو بدهد.
این در حالی است که در اوایل ماه مارس جو بایدن و دونالد ترامپ موفق به کسب نامزدی دموکرات ها و جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا شدند تا نخستین رویارویی دوباره دو نامزد انتخاباتی در حدود 70 سال اخیر در تاریخ این کشور رقم بخورد.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر سال 2024 برگزار می شود. نتایج نظرسنجی های جدید نشان می دهد رقابت دوباره بین دونالد ترامپ و جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر فشرده و تنگاتنگ است و ترامپ با حدود 2 درصد در یک رقابت فرضی نسبت به بایدن پیشتاز است.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/1220381/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ارزآوری 6.2 میلیارد دلاری بخش کشاورزی در سال 1402

سخنگوی سازمان ملل: امیدواریم توافق آتش بس در غزه ایجاد شود

حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن

تحلیل ها از چشم انداز سرمایه گذاری در بورس

پدافند هوایی ارتش: امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است

پیش‌ بینی قیمت دلار 11 اردیبهشت 1403

گزارش اختصاصی به افق فلسطین از غزه

من شوهر نصفه و نیمه نمی خوام

نقشه فریبکارانه برای انتقام دختر جوان

14 لباس شیک و مجلسی زیباترین زن کره‌ای

پیش بینی بورس سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

امیردریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم

شهادت 34 فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه

نظر اندیشمند روس‌تبار درباره آرمان نادر طالب زاده و موجودیت اسرائیل

تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس

استاد روابط بین‌الملل: عده‌ای از شبهه روشنفکران در ایران آمریکا را بهشت دنیا تلقی می‌کنند

مرضیه حدیدچی روی تفکرات سنتی درباره زنان خط بطلان‏ کشید

چرا تورم در سال 1402 کاهش پیدا نکرد؟

دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه

ارسطو بچه‌کُش!

روبرو شدن پدر سعید با بیتا

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس در کنار برج آزادی

روایت سعید قاسمی از نحوه درگذشت نادر طالب‌زاده

پاپ و موسولینی؛ اتحاد نامقدس مخفی کلیسای کاتولیک با فاشیسم

تعطیلی پنجشنبه یا شنبه؟ توقف در بدیهیات

چهره ها/ واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی عکس دخترش

رابطه عاشقانه‌ای که با 20 ضربه چاقو به خون کشیده شد

خط خوردن دختران بزرگسال از مسابقات آسیایی

استعفا، تغییر شغل و ترک کار پرستاران

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات: برای صادرات به 3 کشور شرایط ویژه‌ای در نظر گرفتیم

عربستان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است

تو چه سنی باید آموزش اعداد به بچه ها رو شروع کنید؟

اینستاگرامی‌ها ماندند و پس گرفتند

سهمیه ارز مسافران حج مشخص شد

شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها

حماس: اگر اسرائیل خواسته‌ها را برآورده نکند، آتش‌بسی نخواهد بود

به پدر نامزدش تهمت دزدی میزنه!

آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق

واکنش روزنامه شهرداری تهران به افشای قرارداد 2 میلیارد یورویی: آقای دادستان کجاست؟

خروج علیه شهردار

وزیر اول اسکاتلند استعفا داد

کیلین مورفی با دنباله‌های «28 روز بعد» همراه می‌شود

کشف استعداد ویژه کامران!

بیش از 100 نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند

لاریجانی: سفر سران غربی به تل‌آویو مشکل رژیم صهیونیستی را حل نمی‌کند

مصر: «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد

چین: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان الشفا شوکه کننده است

رسانه عبری طرح جدید پیشنهادی به حماس را رسانه‌ای کرد

علی‌اف: روند علامت‌گذاری مرز‌ها بین ارمنستان و آذربایجان آغاز شده است

اعتراضات دانشجویی؛ مقایسه با آمریکا کمکی به طرفداران وضع موجود نمی‌کند

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی