اخبار محرمانه
روش های دور زدن تحریم ها را افشا نمی کنیم
پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 - 18:47:25
اخبار محرمانه - پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: سید محمد جواد ابطحی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص امکان فروش نفت ایران در شرایطی که معافیت فروش نفت به 8 کشور لغو شده است، اظهار داشت: روش کشور برای فروش نفت در دوران تحریم را بازگو نمی‌کنیم تا دشمنان این روش را شناسایی نکنند.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانیم با وجود لغو معافیت‌ها، نفت خود را به بازار عرضه کنیم، بیان کرد: قطعا می‌توانیم نفت خود را به فروش برسانیم و دشمنان هم نمی‌توانند مانع از تحقق این هدف شوند.
وی در خصوص میزان فروش نفت ایران در دوران جدید تحریمی، افزود: تا دو میلیون بشکه نفت در روز هم می‌توانیم در دوران تحریم نفت بفروش برسانیم.
ابطحی ادامه داد: می‌توان این کار را انجام داد اما توضیحی نمی‌دهم که چگونه می‌توان تا 2 میلیون بشکه نفت در روز به فروش برسانیم.
نماینده مردم خمینی شهر در خصوص اینکه ساز و کارهای بانکی آمریکا امکان فروش نفت به ایران را نمی‌‎دهد، گفت: ژنرال جیاپ ویتنامی در خصوص قدرت تحریمی آمریکا تجربه‌ای دارد که نشان می‌دهد، می‌توان آمریکا را در زمان تحریم هم دور زد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/98945/روش-های-دور-زدن-تحریم-ها-را-افشا-نمی-کنیم
بستن   چاپ