اخبار محرمانه
برنامه رنگین‌ کمان بعد از ماه رمضان روی آنتن می‌رود
چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 - 16:12:35
اخبار محرمانه - تسنیم / پخش سری جدید برنامه «رنگین‌کمان» بعد از پایان ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.
سیدمحسن مناجاتی تهیه‌کننده برنامه "رنگین کمان" تصریح کرد: با توجه به نیاز کودک امروز آیتم‌های مختلفی را طراحی کرده‌ایم که این آیتم‌ها می‌تواند جوابگوی نیاز های گوناگون کودک در حوزه سلامت، بهداشت، آموزش، تربیتی، تغذیه و .... باشد. این تغییرات در بخش‌های دیگر همچون دکور، بخش‌های نمایشی، بازی‌ها، متن‌ها، پلاتوها، پلی بک‌ها اعمال شده است .
وی یاد آور شد: در سری جدید مجری صرفاً تنها یک اجرا کننده نیست و بیشتر بازیگر مجری است و در تمام پلاتوها و نمایش‌ها بُعد بازیگری بر بُعد اجرا برتری دارد و چون مخاطبان کودک با ابعاد نمایشی بیشتر از اجرا ارتباط برقرار می‌کند.
مناجاتی گفت: در بخش عروسکی، یک کاراکتر روباه که تن‌پوش است به برنامه اضافه شده که به دلیل آوازخوان بودن و نوع رفتارش می‌تواند برای بچه‌ها بسیار جذابیت داشته باشد. همچنین در بخش بازی‌ها سعی بر آن شده تا بازی‌های طراحی شود که هم جنبه فیزیکی داشته باشد و هم جنبه فکری که جسم و ذهن کودک را با خود درگیر کند.
تهیه کننده برنامه رنگین کمان با اشاره به بخش‌های دیگر تغییرات این برنامه تصریح کرد: در بخش تماشاگران، به این صورت است که دیگر بچه‌ها تنها تماشاگر صرف نیستند و در اکثر پلاتوها از جمله مسابقات و قصه‌ها حضور فعال دارند و بخشی در این برنامه طراحی شده به نام "زنگ تفریح" که کودکان می‌توانند لحظاتی را به بازی، نقاشی و سرگرمی بپردازند تا زمان پخش برنامه خستگی بر آنها احاطه نداشته باشد و از حالت سکون و تماشاگر بودن محض بیرون بیایند.
وی افزود: تغییراتی که در بخش قصه‌گویی وجود دارد به این صورت است که نقش بچه‌های حاضر در استودیو و همچنین بچه‌هایی که از پای تلویزیون، بیننده این برنامه هستند نقش‌شان بسیار چشم‌گیر باشد بدین صورت که قصه‌گو در این استودیو قصه‌ای را تعریف می‌کند و از بچه‌ها به عنوان بازیگر استفاده خواهد کرد. یا بچه‌هایی که در استودیو حضور دارند برداشت ذهنی‌شان از قصه را به صورت نقاشی ترسیم می‌کنند و یا از بچه‌های داخل منزل خواسته می‌شود که اگر آنها جای نویسنده بودند چه قصه‌ای را برای ادامه این داستان طراحی می‌کردند و هرچیزی را که به ذهن‌شان می‌رسد نوشته و برای برنامه ارسال و یا نقاشی آن داستان را برای برنامه ارسال کنند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/98366/برنامه-رنگین‌-کمان-بعد-از-ماه-رمضان-روی-آنتن-می‌رود
بستن   چاپ