اخبار محرمانه
فرمان مقامات فلسطینی رژیم صهیونیستی را ترساند
چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 - 13:50:48
اخبار محرمانه - ایسنا / به دنبال درخواست مقامات فلسطین از شهروندان برای حضور میلیونی در راهپیمایی امروز (چهارشنبه)، رژیم صهیونیستی نیرو و تجهیزات بیشتری را به مرزهای غزه فرستاد.
سایت ارم نیوز به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به دنبال دعوت مقامات فلسطینی از شهروندان برای مشارکت میلیونی در راهپیمایی امروز به مناسبت هفتاد و یکمین سالروز "نکبه"، ارتش این رژیم تصمیم گرفته تا نیرو و تجهیزات بیشتری را به مرزهای غزه ارسال کند.
طبق این گزارش، این تصمیم به دنبال شکل گیری درگیری و تنش احتمالی میان نیروهای رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین در جریان این راهپیمایی اتخاذ شده است.
در همین راستا، شبکه کان اسرائیل گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی راه‌های نزدیک به نوار غزه را از صبح امروز بسته و انتظار می‌رود که هزاران فلسطینی از نوار غزه به اطراف دیوار حائل برسند.
طبق اعلام این شبکه، همزمان با تلاش گروه‌های فلسطینی برای افزایش میزان حضور مردم برای شرکت در راهپیمایی بازگشت در مرزهای نوار غزه، انتظار می‌رود که شلیک بالون‌های ‌آتش زا از نوار غزه نیز از سر گرفته شود.
این اقدامات پس از آن انجام شده که جنبش جهاد اسلامی و حماس ضمن دعوت از مردم فلسطین برای حضور پر شور در راهپیمایی میلیونی امروز بر ادامه مبارزه برای دستیابی به حقوق ملت فلسطین تاکید کردند.
در چهاردهم ماه مه سال 1948 میلادی حادثه‌ای در تاریخ فلسطین روی داد که روز "نکبه" (روز مصیبت) نام گرفت و چنین روزی یادآور روزهای مهاجرت اجباری مردم فلسطین و ورود یهودیان از سراسر جهان به اراضی اشغالی و شهادت بیش از 15 هزار فلسطینی است و و در چنین روزی موجودیت رژیم صهیونیستی به طور یکجانبه از سوی رهبران صهیونیست اعلام و با حمایت استعمارگران تاسیس شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/98175/فرمان-مقامات-فلسطینی-رژیم-صهیونیستی-را-ترساند
بستن   چاپ