اخبار محرمانه
درخواست الجولانی برای جلوگیری از پیشروی ارتش سوریه در ریف حماه
سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 - 03:49:15
اخبار محرمانه - سرکرده ائتلاف تروریستی «هیئه تحریر الشام» در پی پیشروی نیروهای ارتش سوریه در ریف شمال غربی حماه، از عناصر تروریستی خواست تا جلوی این پیشروی را بگیرند.
به گزارش مشرق ، «ابومحمد الجولانی» سرکرده ائتلاف تروریستی «هیئه تحریر الشام» (هتش) –که جبهه النصره رکن اصلی آن است- خواستار ممانعت از پیشروی ارتش سوریه در ریف شمال غربی حماه شد.
بیشتر بخوانید:
آزادی 20 منطقه و پاکسازی 100 کیلومتر مربع از مساحت اشغالی + محورهای عملیات، نقشه و عکس
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نظامی ارتش سوریه (الاعلام الحربی)، الجولانی از عناصر مسلح مستقر در مناطق تحت اشغال تروریست‌ها در شمال سوریه خواست تا هر چه سریعتر جلوی این پیشروی ارتش گرفته شود.
ارتش سوریه و نیروهای همپیمانش از دوشنبه 16 اردیبهشت ماه جاری عملیات پاکسازی شمال و شمال غربی حماه را که در مجاورت جنوب استان ادلب قرار دارد، آغاز کردند.
نیروهای سوری طی چند روز گذشته موفق شدند شهرک‌ها و مناطقی مانند «قلعه المضیق و کفرنبوده» را آزاد کنند که از مقرهای مهم ارتباطی گروههای تروریستی «جبهه النصره و جیش العزه» در حماه به شمار می‌رود.
عناصر النصره و ائتلاف تروریستی «الجبهه الوطنیه للتحریر» هم جمعه (روز گذشته) پاتک سنگینی برای بازپس‌گرفتن کفرنبوده آغاز کردند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/97843/درخواست-الجولانی-برای-جلوگیری-از-پیشروی-ارتش-سوریه-در-ریف-حماه
بستن   چاپ