اخبار محرمانه
جزئیات بازداشت برادر ولیعهد سعودی
شنبه 21 ارديبهشت 1398 - 23:15:22
اخبار محرمانه - فعال توئیتری و افشاگر اسرار خاندان سعودی در تازه‌ترین پیام توئیتری خود، جزئیات بازداشت برادر ولیعهد سعودی را فاش کرد.
به گزارش مشرق، مجتهد، که به افشاگر اسرار خاندان سعودی در فضای مجازی معروف است، امروز- شنبه- در سلسله پیام‌هایی توییتری، جزئیاتی درباره بازداشت «بندر بن‌سلمان» توسط برادرش «محمد بن‌سلمان» ولیعهد سعودی، فاش کرد.
بیشتر بخوانید:
گزارش رسانه قطری از سکوت خفت بار سعودی‌ها
خشم کاربران توئیتر از انتشار توئیت «ترکی الحمد»
مجتهد نوشت: «بندر بن‌سلمان، برادر محمد، که اخیراً به دلیل مشکوک بودن ولیعهد به او، بازداشت شده، بعد از مدتی بازداشت انفرادی، به مزرعه‌ای در منطقه «الخرج» منتقل شده است که بدرفتاری او در روزهای اولیه بازداشت شدنش باعث نابودی روح و روانش شده است، ولی محمد بن‌سلمان در میان افراد خاندان این‌گونه ادعا کرده که دلیل بازداشت برادرش زیاده‌روی او در مصرف مواد مخدر بوده است.
به نوشته مجتهد، مادر محمد بن‌سلمان که اخیراً آزاد شده، از وضعیت بندر رنجور است و نسبت به ولیعهد کینه دارد، ولی نمی‌تواند پسرش (بندر) را آزاد کند، از این‌رو از همراهان و نگهبانان بندر در زندان، که شمارشان 25 نفر است، خواسته است به او توجه ویژه کنند.
بندر بن‌سلمان، عکاس مستند است و از او در اخبار یا فعالیت‌های سیاسی کشورش نامی به میان می‌آید. او برادر تنی محمد و پسر پنجم «سلمان بن‌عبدالعزیز» پادشاه سعودی از همسرش «فهده» است.
مجتهد همچنین به پرونده‌های دیگری اشاره کرده که بارزترین آنها، شکست ولیعهد سعودی در بازگرداندن «سعد الجبری» دست راست «محمد بن‌نایف» وزیر سابق کشور است که در ایالات متحده اقامت دارد.
مجتهد نوشت: با وجود خوب بودن روابط دوجانبه بن‌سلمان و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، این شاهزاده نمی‌تواند الجبری را از آمریکا بازگرداند؛ پس مجبور شد که دو برادر او را دستگیر و دیگر افراد خانواده‌اش را تهدید کند که در صورتی که ابتکار عملی برای بازگرداندن سعد الجبری از آمریکا نداشته باشند، بازداشت خواهند شد.
مجتهد همچنین فاش کرده است که محمد بن‌سلمان بر پسرعموی خود «خالد بن طلال» - برادر «ولید بن طلال» میلیاردر مشهور - سخت می‌گیرد؛ چراکه خالد اخیراً در مراسم ختم پدرش در چند ماه پیش، علناً از ولیعهد انتقاد کرده است و میانجیگری‌ها تاکنون مانع از بازداشت او توسط بن‌سلمان شده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/96757/جزئیات-بازداشت-برادر-ولیعهد-سعودی
بستن   چاپ