اخبار محرمانه
موافقت دو سوم اسرائیلی‌ها برای مذاکرات با تشکیلات خودگردان
سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 - 14:49:39
اخبار محرمانه - ایسنا / با وجود اینکه دولت کنونی رژیم صهیونیستی مدعی است که هیچ شریک فلسطینی برای روند صلح وجود ندارد، اما حدود دو سوم جمعیت یهودیان رژیم صهیونیستی ازسرگیری مذاکرات مقامات این رژیم با فلسطینیان را تایید می‌کنند.
به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الأوسط، طبق تحقیقات علمی انجام شده در دانشکده آکادمیک‌ "ONO" اسرائیل، 47.9 درصد یهودیان اراضی اشغالی به شدت موافق از سرگیری مذاکرات مقامات این رژیم با مقامات فلسطین هستند.
طبق این پژوهش، 18 درصد دیگر نیز در صورت انجام چنین مذاکراتی با آن موافق هستند که در مجموع 66 درصد یهودیان با مذاکرات موافق هستند. اما طبق تحقیق انجام شده غالبا چنین مذاکراتی با شکست مواجه خواهد شد.
در این تحقیق همچنین مسأله روابط میان یهودیان اسرائیل و "اعراب فلسطینی 48" ساکن اراضی اشغالی در پی هجمه شدید مقامات صهیونیست‌ علیه عرب‌های فلسطین اشغالی نیز بررسی شده است و طبق نتایج به دست آمده؛ مردم در برخورد با این مسأله نسبت به مقامات رژیم صهیونیستی ملایمت بیشتری نشان داده‌اند، طوری که 68 درصد گفته‌اند، با انتقال شهروندان عرب به کشور فلسطین در صورت شکل گیری آن موافق نیستند و 70 درصد نیز می‌گویند که اعراب اراضی اشغالی میانه‌رو بوده و می‌توان در صلح با آنها همزیستی کرد.
طبق این تحقیق، 60 درصد تأکید کرده‌اند که یهودیان باید عربی را یاد بگیرند و 53 درصد هم معتقدند که روابط میان یهودیان و اعراب اراضی اشغالی خوب بوده و این مقامات سیاسی هستند که این روابط را خراب می‌کنند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/94574/موافقت-دو-سوم-اسرائیلی‌ها-برای-مذاکرات-با-تشکیلات-خودگردان
بستن   چاپ