اخبار محرمانه
«لعنت آباد» به جشنواره تئاتر موندا رسید
جمعه 30 فروردين 1398 - 15:53:56
اخبار محرمانه - فارس / نمایش «لعنت آباد» جمعه 30 فروردین ساعت 16 در سالن اصلی عمارت نوفل لوشاتو به مدت یک ساعت اجرا می شود.
محسن عظیمی نویسنده این نمایشنامه به فارس گفت: این نمایش پیشتر در جشنواره تئاتر باران اجرا شد و برنده دو جایزه بازیگری برای سیامک زین الدینی و محمدحسین سعیدی شد، علاوه بر این دو بازیگر هدیه ازیدهاک نیز در این کار حضور دارد.
وی درباره موضوع نمایشنامه توضیح داد: در جنوبی ترین قسمت شهر اطراف گورستانی قدیمی دو برادر در خانه ایی فکسنی زندگی میکنند.برادر بزرگ ساقی و فروشنده مواد مخدر و برادر کوچک انسانی فرهیخته و هنرمند است. این دو بدون حضور پدر و مادر در کنار هم زندگی می کنند تا اینکه دست تقدیر زندگی عجیبی را برای آنها رقم میزند.
دیگر عوامل اجرایی لعنت‌آباد عبارت اند از: دستیار اول کارگردان، منشی صحنه و برنامه ریز: امیررضا هرمزی، دستیاران دوم کارگردان: مدیسا رسولی، آرمین رجایی، طراح صحنه و لباس: سیامک زین الدینی، مدیر صحنه: مدیسا رسولی، طراح پوستر و بروشور: حامد هاشمی، مدیران اجرایی: کیمیا پاکزاد، آتنا مینابی،نورپرداز: علی‌اکبر مجد‌راد، صدا و عکس: امیررضا هرمزی. بلیت فروشی این کار در تیوال انجام می شود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/86528/«لعنت-آباد»-به-جشنواره-تئاتر-موندا-رسید
بستن   چاپ