اخبار محرمانه
وقتی پپ در اتحاد شوکه شد +عکس
پنجشنبه 29 فروردين 1398 - 10:49:52
اخبار محرمانه - شاگردان گواردیولا در دقیقه 3+90 به گل پنجم رسیدند و ورزشگاه اتحاد به حد انفجار هم رسید اما مردود اعلام شدن این گل آب سردی بر پیکره سیتیزن‌ها بود.
به گزارش مشرق، در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی دراتحاد میزبان تاتنهام بود. دیدار رفت را شاگردان پپ با یک گل مغلوب شده بودند و امیدوار بودند با تعداد گل‌های بیشتر پیروز شوند تا جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کنند.
بیشتر بخوانید:
فیلم / خلاصه دیدار زیبای منچسترسیتی 4-3 تاتنهام
نیمه اول با پیروزی 3 بر 2 سیتزن‌ها به پایان رسید، در نیمه دوم آگوئرو گل چهارم را زد تا من‌سیتی برای صعود امیدوار شود اما در دقیقه 73، گل مشکوک یورنته، چاکر داور ترک را مجبور به استفاده از وار کرد و در شرایطی که به نظر می‌رسید مردد است در نهایت گل را برای تاتنهام قبول کرد تا پوچتینو در پوست خود نگنجد.
نتیجه 4 بر 3 برای صعود تاتنهامی‌ها کافی و بازی رو به پایان بود، داور 5 دقیقه وقت اضافه گرفت و در دقیقه 3+90 بود که استرلینگ گل پنجم من سیتی را به ثمر رساند، ورزشگاه به حد انفجار رسید و پپ گواردیولا از خوشحالی نمی‌دانست چه کند، استرلینگ هت‌تریک کرده بود و شادمانی زاید الوصفی را نشان می‌داد.

اما چند ثانیه طول نکشید که داور این گل را آفساید اعلام کرد، معجزه برای سفیدپوشان لندن رخ داده بود و این برای پپ و شاگردانش و همه تماشاگردان حاضر در اتحاد غیرقابل باور بود.در نهایت بازی به پایان رسید و شاگردان پپ از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و یک جام از دستان پپ و شاگردانش پرید.
پوچتینو هم که در ابرها سیرمی‌کرد احتمالا به بازی با آژاکس در نیمه نهایی خواهد اندیشید.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/86033/وقتی-پپ-در-اتحاد-شوکه-شد--عکس
بستن   چاپ