اخبار محرمانه
قانون حمایت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در مجلس رأی نیاورد
پنجشنبه 29 فروردين 1398 - 01:29:50
اخبار محرمانه - فارس / نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون حمایت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در مجلس رأی نیاورد گفت: این قانون به دنبال استفاده از ظرفیت فراقوه‌ای برای رونق تولید بود که رأی نیاورد.
حسن بهرام‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه باید تمام ظرفیت‌های کشور را برای رونق تولید به کار بگیریم اظهار کرد: این ظرفیت‌ها فراقوه‌ای است و تنها به یکی قوه از قوای سه‌گانه محدود نمی‌شود.
وی با تأکید بر اینکه با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه امروز در یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار هستیم اظهار کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل شده و باید با اتکا به سیاست‌ها و نگرش‌هایی چون درون‌زا و برون‌نگر بودن و مدیریت جهادی مشکل اشتغال و معیشت مردم را برطرف کنیم و اقتصاد کشور را از آسیب‌ها نجات دهیم.
نماینده مردم نهاوند در خانه ملت با تأکید بر اینکه همه ظرفیت‌های کشور در اختیار تولید قرار گیرد گفت: باید هزینه تمام شده تولید را کاهش داد و با منطقی کردن مالیات، حذف هزینه‌هایی چون عوارض صادرات، کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی به یاری تولید شتافت.
وی به ایجاد و جدی گرفتن پنجره‌های واحدی که بروکراسی را کاهش دهد تأکید کرد و افزود: متأسفانه قانون حمایت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در مجلس رأی نیاورد تا بتوانیم از ظرفیت فراقوه‌ای در تحقق شعار سال برآییم.
بهرام‌نیا اضافه کرد: در حال حاضر باید به پیش برویم و هر جا به موردی برخورد کردیم قوانین لازم را تدوین و به تصویب برسانیم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/85956/قانون-حمایت-از-سیاست‌های-اقتصاد-مقاومتی-در-مجلس-رأی-نیاورد
بستن   چاپ