اخبار محرمانه
مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی: امنیت را تثبیت کرده ایم
چهارشنبه 28 فروردين 1398 - 23:23:25
اخبار محرمانه - آخرین خبر / مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در آستانه هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در گردهمایی ائمه جمعه استان ضمن اشاره به اهداف والا و زیربنای فکری و غنی بیانیه گام دوم انقلاب افزود: خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی از پایه های گام دوم انقلاب است.
وی با بیان اینکه تمدن سازی نیاز به تثبیت قدرت و رفع تهدید دارد و جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته دائماً در حال دفع تهدید بوده، ادامه داد: دشمنان چهل سال است که برای ساقط کردن جمهوری اسلامی تلاش می کنند، هدف آنها این است که یا ماهیت انقلاب اسلامی را تغییر دهند و یا ملت ایران در زیر فشارهای آنان دیکته های آمریکا را بپذیرد.
وی تجزیه و ایجاد بحران های قومی در کشور با هدف تضعیف اقتدار ایران را از جمله برنامه های دشمن برای سرنگونی جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: با مجموعه کارهای ترکیبی انجام شده، در بهمن 97 به دنبال اتمام کار ایران بودند و گمان می کردند انقلاب روی 40 سالگی خود را نمی بیند ولی نتوانستند به خواسته خود برسند و سرافکنده شدند.
مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی تصریح کرد: امروز سیاست خارجی آمریکا فقط برای شکست ایران برنامه ریزی کرده اما ما با وجود تهدیدها، امنیت داخلی خود را تثبیت کرده و علاوه بر این، در منطقه هم هر کجا حضور یافتیم امنیت به وجود آوردیم. نتیجه این رویکرد، اقتدار امروز انقلاب است که هیچ کشوری در منطقه و خارج از منطقه جرئت تعدی و نفوذ به کشور ما را ندارد.
مدیر کل اطلاعات استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن در 3 مقوله اجتماعی، مطالبات اقتصادی و استحاله فرهنگ دینی برنامه ریزی و تهاجم گسترده ای ترتیب داده تأکید کرد: در زمینه فرهنگی از تکفیری ها، جریان نفاق، مارکسیست ها و چپ ها، انجمن های ادبی ضاله، جریان های مروج بی بند و باری و فرق عرفانی از هر سوژه‌ای برای ضربه زدن به فرهنگ ایرانی استفاده می کند که سربازان امام زمان در تمام این جبهه ها با دسیسه ها مقابله می کنند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/85930/مدیر-کل-اطلاعات-خراسان-رضوی--امنیت-را-تثبیت-کرده-ایم
بستن   چاپ