اخبار محرمانه
کشف سلاح های ساخت آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه
سه شنبه 27 فروردين 1398 - 20:44:36
اخبار محرمانه - ایرنا / مقادیری سلاح و مهمات ساخت امریکا و رژیم صهیونیستی متعلق به تروریست های مورد حمایت آنان در استان درعا در جنوب سوریه کشف و ضبط شد.
به گزارش اعلام روز سه شنبه خبرگزاری سوریه (سانا) ، در بین این سلاح ها موشک های تاو ساخت امریکا مخصوص انهدام تانک ها و نفربرها ، سلاح های نیمه سبک و سلاح های سبک و مهمات آنها نیز وجود دارد.
در چند هفته گذشته در جریان پاکسازی مناطق آزاد شده از دست تروریست ها در جنوب سوریه مقادیر زیادی سلاح و مهمات امریکایی و رژیم صهیونیستی کشف شده است.
مناطق جنوبی سوریه هم مرز با فلسطین اشغالی است و اسراییل از این طریق از تروریست های حاضر در سوریه حمایت می کرد.
ارتش سوریه در تابستان سال 1397 طی دو ماه اقدام به سرکوب تروریست های مستقر در سه استان جنوبی این کشور کرد .
اکنون استان های جنوبی سوریه باردیگر شاهد آرامش و حضور گردشگران خارجی است.
در همین حال بر اساس اعلام سانا توپخانه ارتش سوریه امروز با شناسایی و گلوله باران یک انبار مهمات تروریست های وابسته به جبهه النصره در روستای قلعه المضیق در اطراف حماه و نزدیک استان ادلب در شمال سوریه آن منهدم کرد.
در جریان گلوله باران تروریست های مستقر در روستای جرجناز و معره النعمان در ریف ادلب از سوی ارتش سوریه نیز شماری از آنان کشته یا زخمی شدند.
بر اساس گزارش های منتشر شده تروریست ها در خط درگیری در جنوب ادلب و شمال حماه در حال تخلیه ساکنان دو روستا هستند.
برخی گزارش ها نیز حکایت از احتمال آغاز عملیات علیه تروریست های مستقر در ادلب در روزهای آینده با توجه به تحولات روزهای اخیر دارد.
آژانس اخبار فدرال روسیه روز یکشنبه گذشته با اشاره به از سرگیری بمباران مراکز تروریست ها توسط جنگنده های نیروی هوافضای روسیه اعلام کرد: چندین مرکز تروریست ها در استان ادلب بمباران شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/85387/کشف-سلاح-های-ساخت-آمریکا-و-رژیم-صهیونیستی-در-جنوب-سوریه
بستن   چاپ