اخبار محرمانه
هشدار نماینده مسلمان آمریکایی درباره عواقب اقدام علیه سپاه
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 14:50:33
اخبار محرمانه - ایسنا / عضو مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد که اقدام رئیس جمهور کشورش علیه سپاه تنها موجب افزایش تنش و ایجاد خطر برای نیروهای آمریکایی می‌شود.
ایلهان عمر که یک زن مسلمان عضو مجلس نمایندگان آمریکا است با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود به اقدام روز دوشنبه دولت ترامپ در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی واکنش نشان داد و از آن انتقاد کرد.
وی گفت: این اقدام تنها تنش‌ها را تشدید می‌کند، نیروهای آمریکایی را در معرض خطر قرار می‌دهد و خطر جنگ را بالا می‌برد.
این نماینده مسلمان چندی پیش به دلیل انتقاد از گسترش اسلام هراسی در آمریکا هدف تمسخر دونالد ترامپ قرار گرفت و از سوی یکی از حامیان ترامپ نیز تهدید به مرگ شده بود.
اما ایلهان عمر در پاسخ به او در پیامی توئیتری برای ترامپ دعا کرد و با انتشار حدیثی از پیامبر اسلام نوشت: رَبّ اغْفِرْ لِقَوْمِی فَاِنّهُم لاَ یَعْلَمُونَ.
به گزارش ایسنا، اقدام غیر قانونی دولت آمریکا علیه سپاه در آستانه روز پاسدار در حالی انجام شد که مسئولان کشورمان از جمله محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه و مقامات نظامی کشورمان نسبت به عواقب چنین کاری هشدار داده بودند.
شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این اقدام آمریکا و با اشاره به سابقه طولانی فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی در غرب آسیا در حمایت از گروه‌های تروریستی، این فرماندهی موسوم به سنتکام را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/84607/هشدار-نماینده-مسلمان-آمریکایی-درباره-عواقب-اقدام-علیه-سپاه
بستن   چاپ