اخبار محرمانه
مالک پدیده: به غیر از نتیجه همه چیز را بردیم!
سه شنبه 30 بهمن 1397 - 00:54:26
اخبار محرمانه - مالک باشگاه پدیده شهرخودرو اعتقاد دارد این تیم به غیر از نتیجه، در سایر زمینه‌ها برنده دیدار با پرسپولیس بوده است.
به گزارش مشرق، فرهاد حمیداوی ، مالک باشگاه پدیده شهرخودرو پس از شکست این تیم مقابل پرسپولیس و حذف از جام حذفی اظهار داشت: واقعیت امر این است که ما فوتبال را به غیر نتیجه در همه زمینه‌ها بردیم. ما امروز همه کار کردیم و همه تیم ما را بهتر می‌دانند. در تهران مقابل 40 هزار تماشاگر همه کار در مستطیل سبز انجام دادیم. از کادرفنی و تیمم راضی هستیم و ان‌شاءالله در لیگ جبران خواهیم کرد.
وی در مورد روند رو به رشد تیم پدیده در نیم‌فصل دوم لیگ برتر و اینکه چه جایگاهی را برای این تیم پیش‌بینی می‌کند، گفت: به امید خدا نگاه‌مان به این است که سهمیه آسیایی را کسب کنیم.
مالک باشگاه پدیده شهرخودرو درباره امکانات تیمش نیز عنوان کرد: خدا را شکر آقای فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همکاری لازم را با ما داشته است و در دو الی سه روز آینده قرارداد زمین تمرین را نهایی خواهیم کرد تا به برای اولین بار باشگاه پدیده مالک کمپ ورزشی شود و از این نظر راحت باشد.
حمیداوی در پایان عنوان کرد: فعلاً ترجیح می‌دهم در مورد حاشیه‌ها صحبت نکنم، ولی فکر می‌کنم در جدال نابرابر ما بازی را واگذار کردیم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/66268/مالک-پدیده--به-غیر-از-نتیجه-همه-چیز-را-بردیم!
بستن   چاپ